Riskeren of niet?

Hallo allemaal

Ik ben patrick en ben nieuw hier op dit forum en zit eigenlijk met een probleem…
Ik vertrek op 25 december 2010 op vakantie naar mijn vriendin op de phillipijnen en heb mijn ticket geboekt maar zit nu met het volgend probleem(denk ik)Ik vlieg van Amsterdam naar Manila en van Manila zou ik moeten doorvliegen naar Dipolog waar mijn vriendin woont op zich geen probleem zou je denken…Ik heb dus een ticket van Amsterdam/Manila en wou nu een binnenlandse vlucht bijboeken voor naar Dipolog door te vliegen maar volgens de website van Air Phillipines en Cebu Airlines is alles volzet en weet ik niet of ik dit serieus moet nemen ja of nee en daarmee bedoel ik zou ik het riskeren om te vertrekken naar Manila en in Manila een ticket proberen vast te krijgen en dit rechtstreeks aan de balie van beide organisaties of is dit niet aan te raden mijn ticket naar Manila is betaald en als ik niet ga ben ik mijn geld kwijt maar misschien is het onmogelijk om alsnog een ticket vast te krijgen ginder…dus ik sta voor een moeilijke keuze…Heeft iemand hier ervaring mee en zou ik het riskeren om te vertrekken en proberen een ticket vast te krijgen ginder pfff misschien geraak ik niet weg uit Manila ik weet het niet goed meer en alle goede raad is welkom

groetjes Patrick

Zijn er eventueel andere maatschappijen die jouw tweede stuk vliegen? Of 1 nachtje hotel boeken, zodat je de volgende dag kan vliegen?

Als het echt vol zit, volgens de website, kun je hoogstens via de telefoon nog een poging doen. Vol is echt vol (meestal al overboekt). Wellicht hebben ze een reservelijst voor als er annuleringen zijn (kan me nauwelijks voorstellen).

Wees creatief en laat de moed niet zakken! :slight_smile:
Succes!

Je kunt op 27 december met de boot, ben je er de 29e, mocht het ter plekke niet lukken een vlucht te krijgen. En laat je vriendin het ter plekke eens proberen. aan een balie of bij een plaatselijk reisbureau heb je soms meer succes dan op een website.

Succes!

Loading...