Vliegen in de Filipijnen

Ik zou graag naar Manilla vliegen dit jaar en dan daarna doorvliegen naar Cebu.
Wat is nu het beste om te doen.
Kun je het beste je vliegticket van Manilla naar Cebu hier in Nederland regelen via internet
op de website van Cebu pacific of philippine airlines of is het verstandiger om pas als
je in Manilla bent geland terplekke op het vliegveld van Manilla een vliegticket te kopen naar Cebu ?

het beste boek je in nl met wtc.nl of de vliegwinkel, ook atp.nl (of cheaptickets.nl) kan goedkoper zijn, je moet toch overstappen dus het beste voer je eindbestemming cebu in want je neem dan meteen alle routes mee in je zoekactie (zo is het dan nl ook veel goedkoper om via bijv. dubai te vliegen), lokale vluchten boeken op de ph is erg moeilijk omdat de ned. creditcards velal worden geweigerd. (wegen veel fraude met deze kaarten door oa nigerianen) zo werkt mijn ing crd niet, uiteraard kun je wel met een ph crd betalen maar de meeste europese worden geweigerd. Het best en goedkoopst boek je in een cebupacific outlet in een mall.

Het liefste vlieg ik gewoon rechtstreeks met de KLM of met PAL als dit later dit jaar mogelijk is naar Manilla.
En dan met een apart ticket door naar Cebu, want dan kun je namelijk zelf bepalen op welke datum
je wilt vliegen van Manilla naar Cebu en terug, dat lukt volgens mij niet als je een ticket Amsterdam-Cebu neemt.

Je kunt beide doen. Maa als je in Manila niets te zoeken hebt en de drukte daar wilt vermijden kun je ook een vlucht naar bijvoorbeeld Hong Kong nemen en vandaar een vlucht naar Cebu.

Hallo Mark, ik zelf heb een vlucht geboekt bij Air Asia.
Deze vlucht gaat van uit Manilla naar Palawan en is echt spot goedkoop. De heen weg is 35 euro en de terug vlucht 11 euro (excl Boekingskosten)