ik ga ook met nog 2 vrienden naar Rimini, vanaf 22 juli. We blijven er 10 dagen en hopen natuurlijk een chille vakantie te hebben. Hopelijk zijn er nog wat leuke mensen (lady’s) daar…
Als je over de vakantie willen praten (uitgaan enz…) post dan even je email-adres (MSN) aub.
Haaii, ben twee jaar geleden in Rimini geweest en het was wel leuk daar ja! Maar… zou er niet meer naar teruggaan. Alles ligt allemaal redelijk ver uit elkaar, in Rimini zelf (de wijk Rimini di Rivazura volgens mij) liggen o.a. Carnaby, Shooters, en nog een paar, Carnaby is echt wel de leukste. Ga je wat verder dan krijg je AltraMundoStudios (draait Gigi vaak genoeg in de zomer) en natuurlijk de Baia Imperiale, daar moet je gewoon geweest zijn… echt een groot mooi ding. Verschillende zalen, weet het eigenlijk niet precies meer maar is wel sjiek om gezien te hebben. Italie staat erom bekend dat niet al te goedkoop is en dat is ook wel zo, kunt het beetje met de toeristensteden van Nederland vergelijken waar ook alles wat duurder is en vooral in de zomer. Strans is wel perfect, wel 15km lang en overal allemaal ‘strandhuisjes’ met nummers, je loopt vanaf de boulevard, bedoel je steekte de straat over, en je loopt het strand op, bedjes en parasols zijn niet al te goedkoop maarja, je moet er wat voor over hebben om geen zonnensteek te krijgen. 's middags als het echt heet is is het meestal wat rustiger op het strand, maar het strand is zoooo groot en zooo lang dat je altijd wel mensen ziet. Zand is super heet, je verbrandt er gewoon je voeten dus slippers aan. Langs de boulevard en in de straatjes achter de boulevard waar veel hotels liggen kun je best lekker eten. Je moet gewoon niet de eerste beste tent naar binnen lopen maar gewoon een beetje zoeken. Qua shoppen (voor de liefhebbers) is het me een beetje tegengevallen, veel winkeltjes en overal dezelfde dingen, niet echt mijn smaak. San Marino moet je gewoon een middagje naartoe gaan is wel de moeitewaard, parfum en sigaretten kopen, is btw vrij. Wij hebben daar veel sierraden gekocht, super mooie sierraden en van goede kwaliteit. uhmm… wat ook wel aan te raden is om naar Venetië te gaan, kost je wel een dagje maar is wel de moeite waard. Je kunt er gewoon op jezelf rondlopen en op een bepaalde tijd moet je weer terug zijn bij de boot. Verder het uitgaan is me prima bevallen, wel beetje duur maar daar is het vakantie voor, Carnaby is gewoon super en op de boulevard ligt een Nederlansrestaurant (als ik me niet vergis) super lekker eten, en daar liggen ook nog Talk of the Town, een cafe (weet niet of het gezellig is, maar dat herriner ik me nu) je kunt de hele boulevard aflopen, je komt genoeg tegen!!!
Nou… mensen wens jullie veel plezier in Rimini!!
eyah!! ik ga ook naar rimini van 15 augustus tot 2 september met drie vrienden ff nieuwe mensen leren kennen hoor ^^ heeft iemand msn? voeg me toe als je wilt : jarondegroot@hotmail.com
helloow! wij zij 2 gezellige meiden en wij gaan ook naar Rimini!!
we gaan van 21 juli tot 6 augustus…
en het wordt partyyy hopen we!!!
duurt alleen nog lang tot dan!
Wij, 2 vrienden, gaan in 21 juli 2006 op een 17 daagse busvakantie van X-travel of Gogo-tours. Je hebt dan Camping Italia via Gogo-tours en Camping maximum via X-travel. Camping Italia heeft hoogstwaarschijnlijke betere sanitaire voorzieningen en hygiëne maar ligt gewoon f*cking 7 km. van waar alles gebeurd. En die van X-travel ligt overal lekker dichtbij dus dat is wel ideaal alleen minder goede sanitaire voorzieningen en hygiëne. Weet eigenlijk niet goed welke Camping ik zou niet weten welke camping ik moet verkiezen boven de andere. Iemand ideeën? Laat dan please even weten. En eventueel mensen die graag al over de vakantie willen dromen en praten mogen mij gerust toevoegen. [EMAIL=“Maurice_Liplijn@hotmail.com”]Maurice_Liplijn@hotmail.com
Ik ga met 3 meiden 28 juli naar Rimini!
Wij gaan met Beachmasters.
Als je meer info wil over je appartement, hotel of camping kan je eens kijken op www.vakantiereiswijzer.nl