Rimini 2005

hey!

Wij gaan 18 juli gezellig naar RIMINI en daar hebben wij heel veel zin in natuurlijk :stuck_out_tongue:
Zijn er mensen die hier al eens eerder geweest zijn en alvast wat enthousiaste verhaaltjes hebben?

Enne iemand die iets weer over hotel Oceanic?

ciao :smiley:

Hey ik ga ook met nog 2 vrienden naar Rimini, vanaf 22 juli. We blijven er 10 dagen en hopen natuurlijk een chille vakantie te hebben. Hopelijk zijn er nog wat leuke mensen daar…

Beachgirls als jullie over de vakantie willen praten (uitgaan enz…) post dan even je email-adres (MSN) aub.

Ciao, hopelijk tot in Rimini.

Originally posted by beachgirls@13-06-2005, 09:07:17
** hey!

Wij gaan 18 juli gezellig naar RIMINI en daar hebben wij heel veel zin in natuurlijk :stuck_out_tongue:
Zijn er mensen die hier al eens eerder geweest zijn en alvast wat enthousiaste verhaaltjes hebben?

Enne iemand die iets weer over hotel Oceanic?

ciao :smiley: **

26 juli ga ik met een stel vrienden ook naar Hotel Oceanic. Ik hoop dat het een super vakantie word. Laten we met alle Nederlanders daar een megaparty maken…

Groetjes en tot later…Dave

gezellig! B) Hopen dat het een beetje relaxt hotel is! enne wij zorgen er wel voor dat het alvast beetje gezellig is daarzo :stuck_out_tongue:

ciao

Hej ik ga samen met een vriendin 15 julli naar rimini! heb dr echt heel veel zin in!! maar nou hoorde ik dat je ong. 45 euro betaalt als je een discotheek in wilt! weet iemand daar meer over?!

Originally posted by Meisje18@05-07-2005, 22:59:48
** Hej ik ga samen met een vriendin 15 julli naar rimini! heb dr echt heel veel zin in!! maar nou hoorde ik dat je ong. 45 euro betaalt als je een discotheek in wilt! weet iemand daar meer over?! **

Ciao Meisje18,

Waarschijnlijk komt die prijs 45.-- prijs van : inclusief vervoer van camping (heen en terug), inclusief bijv. laser-shows, inclusief drankjes etc. etc. EN…
VOORAL van op het laatste moment naar binnen willen terwijl de tent al voor 99% vol is… Ja, dan betaal je je scheel.

Koop een paar dagen (beter nog een paar weken) van tevoren een entree-bewijs voor de meest fantastische discotheken van de wereld (en ja die zijn o.a. in Rimini!!!

Kijk eens op bijv. de website van de discotheek “De Andere(altro) Wereld (Mondo)”

http://www.vacanzeinriviera.it/discoteche/…-Mondo-Studios/

Nog een tip: ga in La Bella Italia nooit met eigen vervoer naar een discotheek, want iedere, ik herhaal het woord IEDERE, automobilist wordt 's nachts gecontroleerd en de limiet ligt in Italie stukken lager dan in Nederland: twee biertjes is al een teveel. En dat tweede biertje kost bij de Carabinieri pas echt heel veel geld plus je rijbewijs.

Dit is omdat er na discotheekbezoek het laatste jaar een paar zeer zware ongelukken zijn gebeurd.

Voor 0.80 €uro, voor 80 cent dus kun je (ook om die reden) zo’n 8 KM per bus rijden (ook 's nachts…en 's morgens…!!!) Maak er gebruik van!

Mijn advies: Wil je van een hotel of camping in Rimini naar een discotheek in Rimini…, vraag dan een paar dagen van tevoren aan de Italiaanse campingbaas/hotelhoud(st)er of hij/zij dat voor je kan regelen. Dat scheelt jou zo’n 45 euro… :wink: … en de campinghoud(st)er die dat goed regelt krijgt van de carabiniri en de Italiaanse Staat ook nog eens bonus-punten voor zijn eigen rijbewijs.

ik ga op 12 aug weg met gogo tours zijn er nog anderen hier???

Hoi hoi!

Ik ga 1 augustus samen met een vriendin naar Rimini!
We zitten in hotel Villa Yasmine!!Nog meer leuke mensen
diej er in diej periode zitten…!? Let me know!!

cyntjuhduhliefstuh@hotmail.com

Kussies! :rolleyes: