Rimini duur?

hoi hoi,

nu zitten me vriendin en ik te overwegen om naar italie (rimini) camping maximum of spanje blanes te gaan.

maar ik hoorde dat italie rimini nogal duur is kwa eten en drank discos enz,
en dat de discotheken best ver uit elkaar liggen

wie weet of dit waar is en wie heeft ervaring met rimini

groetjes,
melissa

Hoii,
Wij gaan ook naar Rimini, maar ik weet niet of het duur is…
Maar ik heb wel van die verhalen er over gehoord, maar schijnt dat je er weer wel goedkoop kunt eten haha majah
Vorig jaar zijn wij naar Blanes geweest, en dat is echt wel heel erg gezellig.
Maar daar betaal je ook gewoon entree voor discotheken hor, maar de drank is niet zo overdreven duur daar.

Veel succes met jullie keuze!
Doeg

Ja wij gaan ook maar in rimini is het verblijf meestal wel goedkoper dus wat je bespaart kun je ook meetelle en dan zal t vast wel meevalle;)!

drank is wel redelijk duur…vooral de mixjes in de baia maar daar zat dan ook belachelijk veel alcohol in…bijna iedereen was na 1 glas al bezopen…

dan drionk jetoch enkel water??/:slight_smile:

Rimini is qua uitgaan niet duurder dan bv Lloret de Mar. Het kost gewoon een berg geld.

Wij zijn al enkele jaren naar Rimini geweest. Altijd op camping Italia. Is een jongeren camping. Wel redelijk druk soms… maar als je toch echt van plan bent om op stap te gaan echt de moeite. Rust heb je er wel bijna nooit :p.

Op deze camping kan je al vaak tickets kopen voor discotheken, er stoppen ook bussen die je rechtstreeks naar de uitgaansbuurt of een discotheek brengt. En 's nachts / 's morgens is er ook altijd een bus terug die je vlak aan de camping afzet.

Maar waarschijnlijk is dit ook wel voor alle campings in Rimini.

Of het duur is… weet niet. Denk gewoon voor een uitgaansbuurt. Wil je je bezatten, koop dan op voorhand een fles in de winkel en drink die op :smile: