gaaan er toevallig mensen naar camping italia in rimini… ik vertrek de 21 tot ergens in aug… ben wel benieuwd hoe het daar is iemand tips,ideetjes, etc etc
laat ffkes wat achterr… we gaan met me zijn 4e 4 jongens… duss wie weet… greetszz rick
gaaan er toevallig mensen naar camping italia in rimini… ik vertrek de 21 tot ergens in aug… ben wel benieuwd hoe het daar is iemand tips,ideetjes, etc etc
laat ffkes wat achterr… we gaan met me zijn 4e 4 jongens… duss wie weet… greetszz rick
Heyy Rick, ik heb vorig jaar 2 weken op die camping gezeten met 4 meiden. Supergezellige camping… Alleen beetje irritant s’nachts als je weer komt van uitgaan, komt die baas v/d camping steeds naar je toe dat je stil moet zijn. Je hebt wel een goede plaats gekozen voor uitgaan haha. Wij zijn daar 2 week lang elke avond uitgeweest. Heb nog wel wat aanraders voor je: LIFE discotheek moet je echt heen… leuke muziek en komen veel nederlanders… dan heb je nog the carnaby ook mooi… verschillende muziek van r&b tot trance, voordeel of nadeel is dat je in een aparte zaal moet roken daar. majah voor mensen die niet roken is het wel fijn
Enneuh de mooiste disotheek vonden we de Altro Mondo, discotheek van Gigi D’Agostino, we zijn 2 keer naar optreden van hem geweest dat is echt zo vet! daar moet je heen… nou verder euh is Blow up ook wel een leuke discotheek wel klein ma wel cool. Enne vanaf die camping worden er wel bussen geregeld naar de discotheken… kweetniet of je met een organisatie daar zit of gewoon met de auto heen gaat ofzo, maar bussen worden wel geregeld… Dus, hoop dat ik zo genoeg verteld heb
Veel plezier daar in ieder geval!
owww superrr… bedankt voor je tipss en maybe spreken we elkaar nog…
greetzzz rick
wij 3 vrienden staan ook op camping italia vanaf 4aug. t/m 14 aug.
oww chill… nja dan zijn we er nog maar een nachtje… das wel klote… maar goed maybe woord dat wel zwaar relaxx…
greetzz rick
ja idd word zeker rlex… kom je vast wel tegen want zo groot is t nie ofwel?
gr geert
Ciao
eey maar uuh met hoeveel gaan jullie…? wij emt zijn 4e… 4 jongens jullie dan…?
greetsss rick
wij met z’n 3e 3 jongens… zal je mssn wel liever anders hebben gezien maja helaas:P;) word mooi daar:D
per greet geert
Heee Mannen!
Wij(8 meiden) gaan dit jaar ook naar camping Italia misschien tot dan;)
HEEEEEEEEEE Vrouwen
Kijk is aan 8 dames !!! welke datum gaan jullie dan ??? en hoe oud zijn jullie ??
wordt het jullie 1e x in Rimini ???
Gr Thomas
Helaas wegens omstandigheden zijn er nog 6 dames over … We gaan 20 Juli… Het is voor ons de 1ste keer in Rimini 3 van ons zijn 17, en 3 zijn 16. De 3 die 16 zijn, zijn dan bijna 17. Zijn jullie er al vaker geweest? Lieefs
aaaaaaaaai daar baal ik van we gaan de 14e heb net geboekt dusja wellicht zien we elkaar 1 dag we gaan naar appartement Smeraldo met jongens van 18 en 19 in totaal 6 gasten!!!
Tis voor ons de 1e x!!! vorig jaar naar Salou geweest was wel lache!!!
gaan jullie naar de camping ??
Haaaj thomas,
hier 1 van de, nu zijn het er nog maar 6, meiden!
wij hebben dus net geboekt voor Rimini met zijn 6e en we hebben er ontzettend zin in!!
Wat jammer dat we jullie niet meer zien, maar miss dat we elkaar toevallig nog een dag zien, haha!
ja we gaan naar de camping, we dachten dat is toch allemaal een stukje goedkoper, omdat je toch maar op het strand zit en gaat feesten!
Xx Chantal
Dat feesten indd gaat bij ons wel lukken!!! maar Rimini schijnt wel duur te zijn hoorde ik ??? weten jullie hier iets van???
Hee ja dat is een beetje jammer! Ik(1 van de 6) ben vorig jaar met me ouders nog meegeweest dit was net buiten Rimini daar ben ik ook naar een grote openluchtdiscotheek geweest en daar betaalde je 10 euro voor een biertje… Natuurlijk was dit ook een discotheek waar de middenstand niet komt! En nog een tip mixjes zijn goedkoper als bier… Ja ze zijn daar wel erg vrouwvriendelijk:P! en jullie gaan net te vroeg weg want als wij er zijn draai Erick E In Rimini! als jullie nog iets leuks weten over Rimini horen we het graag! Lieefs
Tjaa… wij 2 meisjes van 16/17 gaan 10 dagen vanaf 25 juli 2008!!
heyy hallo wij gaan met ze 6e waarvan 4 heren en 2 vrouwen,
de dames zijn 19 jaar jong en de heren zijn 21,20,19,18…
duss dat gaat zeker gezellig worden, misschien zie we elkaar daar wel
groetjes
Hee! Wij 2 meiden gaan van 25 juli tot 2 augustus!!!
naar camping italia in RIMINI!
gezellig wij gaan vanaf de 18 juli 17 dagen miss zien we elkaar daar ![]()
SUPERCOOL!!!
Wij gaan ook! 6 supersexy mannen uit de parel van uit zuiden;)
de eerste 2 weken van augustus… iemand nog leuke tips? Wanneer draait erick-e, en waar?
ciao;)