Tienercamping Italie

wie weet er een leuke camping in italie voor kids met de leeftijd van 17 en 18 jaar ? bv met discotheek en barretjes. en graag dorpje dichtbij.

rimini is echt top. Het is dan misschien wel een grote en drukke uitgaansstad maar er lopen ook veel oudere mensen rond. en uw kinderen vermaken zich daar zeker. Anders kunt u denken over catolica en riccione iets minder druk maar ook gezellig

camping pra delle torri!! is egt een super camping met bar discotheek en van alles en nog wat ik ben zelf 16 en heb er een super vakantie gehad!! groeten kelly

camping riccione in riccione, ligt naast rimini.gaan wij dit jaar heen :wink:

Ik ga dit jaar ook naar die camping Riccione… Deze week al :smiley:
Ben 17 weet zeker dat het leuk gaat worden.!

Originally posted by karien1985@13-09-2003, 20:02:11
** rimini is echt top. Het is dan misschien wel een grote en drukke uitgaansstad maar er lopen ook veel oudere mensen rond. en uw kinderen vermaken zich daar zeker. Anders kunt u denken over catolica en riccione iets minder druk maar ook gezellig **

Tja Rimini is voor jongeren inderdaad leuk, maar ik vind dat er te veel gedronken wordt en veel jongeren gaan er naar toen om aan de werkelijkheid te ontsnappen en even alles te doen wat god veboden heeft, zo lijkt het.
Maar de stranden zijn geweldig! en wel leuk om eens geweest te zijn!

YOooo

Ik ga 15 juli voor 17 dagen naar Riccione op de camping met de bus met mn beste vriendin!!! Ik ben 20 en zij 19 en wij gaan de boel onveilig maken, dus dames… hou uw vriendjes vast want voor je het weet zitten ze voor onze tent :stuck_out_tongue: hahaha…

Wie gaan er nog meer in die periode!!! Wij hebben er nu al vet veel zin in!!!

Italia a GOGO!!!

Kus Sam :smiley:

Ik ga met 3 vriendinnen naar Rimini 24 juli
Ik heb er echt super veel zin, hopelijk ben ik dan geslaagd en kan ik lekker gaan feesten daar

Maar gaan er nog meer mensen naar Rimini in die periode en zo ja welk appartement/ camping?

wij gaan naar rimini 21 juli tot ergens in aug… camping italia weet er toevallig hoe die camping is.?

greetzz rick