Ik ben vorig jaar en twee jaar geleden naar Bella italia en Del garda geweest, maar dit jaar ga ik voor het eerst zelf op vakantie
Ik ga samen met mn beste vriendin met gogotours de 15 daagse vliegreis naar Riccione doen. B) Helemaal lekkerrrrr! Heb gehoord dat t heel vet moet zijn ook bij Rimini enz.
Nog meer mensen die in dezelfde periode gaan of der al zijn??
ik ben net terug uit Rimini. Het is wel vet ligt eraan wat je zoekt. Zijn echt enorme hotel steden en strand steden. Uitgaan is wel vet. Altro Mundo is de moeite waard en dag tocht Venezia ook ckers. Heerlijk hangen op het strand en geneiten van de lekkere pizza’s.
Voor historie kun je naar Oud Rimini gaan is wel een stukje met de bus en Riccione ligt stukje uit het uitgaans centrum van Rimini.
Ik ben deze vakantie ook in riccione geweest op camping riccione maar dat was echt helemaal niks wat een saaie stad zeg! Rimini is wel leuk maar die camping was gewoon minder!
ben dit jaar ok op camping riccione geweest en was idd niks aan… moet eerst 15min lopen na de zee en verder op de camping is ok niks te beleven… de leukste dag was toen er zoo veel regen viel dat je met je luch bed in de straat kon ligge dat zegt wel genoeg denk k;)…
per greet geert
whahaha dat ben jij t echt:p maar niet vanuit zutphen nu vanaf tilburg. Heb je t nog wel leuk gehad op de camping? Toch geen fight meer gehad om het afwassen he:geek: wij hoefde gelukkig niet af te spoelen
haha ney geen gevecht meer gehad over de afwas k heb t dr na alleen gedaan:P nergs last van dan;)… en jullie goede vlucht gehad?? en is dianne al in amerika???
gr geert
Ja we hebben wel een goede vlucht gehad, we waren allang blij dat we van die camping af waren! Dianne is vorige week naar Amerika gegaan dus die zit daar nou! Heb jij het nog leuk gehad daarna dan met je vrienden? Was de airco kapot in de bus? (A)