Riccione

Ik ga van 6 t/m 15 augustes naar Riccione, naar een camping daar met GoGotours… dus wie gaan er nog meer… En zijn er al eens mensen geweest in riccione… Hoe is het uitgaansleven daar? En de prijzen van het eten, omdat ik dan ff moet weten hoeveel we in de voedselpot moeten doen (ja, we gaan wel uit eten…). Laat alle leuke dingen ff weten… dank je alvast! Liefs Caat

** :smiley: wij gaan met zn drieen naar riccione van uit eidhoven B)
vanaf 6 augustus tot de 15e wij zijn dan alledrie 18 mischien tot ziens mzzks

ik ga met 3 vriendinnen (allemaal 18) ook naar Riccione met gogotours.
wij zijn er van 30 juli t/m 8 agustus.

groentjes lieneke uit Breda

eejz,
dan zien we je misschien daar ons herken je wel wij zijn een beetje van die gabber figuren :stuck_out_tongue:
mzzls

heej, wij gaan met z’n 5en met de auto naar riccione toe ook op een camping daarzo en wij gaan van 21 juli t/m 5 augustus.groeten uit Hoeven!!! :smiley: breda laat je horen??

wernervanz@hotmail.com

Hey alles goed??

Ik kan j helpen want ik ben jou reisleider voor deze zomer in riccione,dus als j wat wilt weten vraag het dan even want dan kan ik j helpen als j dat wilt.

Eten is goedkoop en uitgaan al helemaal want wij hebben dikke kortingen voor jullie geregeld j gaat tenslotte met gogo tours he.
We hebben al heel veel aktiviteiten georganiseerd dus de entertainment komt wel goed deze zomer.

Ik hoop dat j er al zin in hebt ik wel in ieder geval.
Mail m maar even of voeg m toe op msn als j wilt,reiniervandenberg_6@hotmail.com

groetjes reinier

ey reinier!
wij gaan met 6 meiden naar riccione van 23 juli t/m 1 augustus!
heb er echt super veel zin in!
Ken de camping al van vakantie met me ouders en weet dat het er echt top is, hoop dat het uitgaansleven net zo is.
Maar ik wou vragen of je al iets weet over het programma. Wij hebben namelijk partypakket bijgeboekt en dat is voor vijf avonden, maar weet je ook al welke? oh ja en nog veel belangrijker weet je hoelang de busreis ongeveer duurt, want op de site van gogo kan ik het niet vinden
Alvast bedankt, en tot over 52 daagjes! B)
groetjes lin

zijn er in de buurt van riccione trouwens happy hardcore dance house ofzoiets van die tenten :smiley:

*Jaa mensen ik ga ook naar camping Riccione.! Ma ik ga pas de 13e

Ik ben van plan om dit jaar naar camping Riccione te gaan met Gogo! Gaan er nog meer mensen?
Of voor degene die er al geweest zijn, was het leuk??? Vertel er ff wat over!

ik ben net een week terug het uitgaan is wel vet.Je heb daar hakuna matata,
peter pan,baia imperiale dat is 1 van de grootste openlucht discotheken van europa,daar moet je geweest zijn.En jullie kunnen eventueel nog uit in Rimini.

Veel plezier allemaal
groetjes uit Alkmaar