Ervaringen met de badplaats Rimini

Twee jaar geleden ben ik in Rimini geweest, was een super vakantie. Dit jaar gaan we er weer langs, nu met eigen vervoer. Is er een camping in Rimini, dat vlakbij het uitgaansgebiedje zit?

Nils

Ervaringen met de badplaats Rimini.

Plaats hier je reactie / ervaring betreft de badplaats Rimini.
Omgeving, restaurants, bevolking, vervoer, accommodatie en meer…

Ik ben inmiddels al 3 maal naar Rimini geweest. Altijd mooi weer in de zomer, uitgestrekte stranden en leuke vakanties. Wel prijzig maar dat weet je in Italië. :biggrin:

Groetjes…

Rimini is top. Ga er zeker terug. Zoek er nog een baantje in de horeca/uiotgaansgelegenheden, dus tips zijn welkom :wink:

rimini was ok, ben vorig zomer via x-travel hiernaartoe gegaan. busreis was echt een HEL, was eens maar NOOIT weer. die paar 100,- meer voor een vliegreis is het zeker waard. strand is vreemd, je moet daar een bedje huren van een van de hotels, of via je eigen hotel/appartement een bedje bespreken. doe je dit niet, dan moet je dus op t vieze deel van t strand gaan liggen. bedjes huren vond ik behoorlijk prijzig en had ook zwaar het idee dat die mensen je wouden afzetten. Baja imperiale was fantastisch, ook Altro mundo was heel erg leuk. uitstapjes naar venetie en san marino waren ook geweldig. maar de andere kroegen, zoals carnaby en live, vond ik niet heel speciaal. publiek in die kroegen/disco’s is best jong. weer was echt heel goed, alleen op de laatste dag was er bewolking en wat regen. vervoer is makkelijk: er gaan om de paar minuten bussen die je over de hele boulevard kunnen brengen. kaartje kost 1 euro voor 90 minuten.