Werk Gezocht:rimini Zomer 2005

Heyy…
Ik ben afgelopen jaar in rimini geweest, en kheb echt een toffe tijd gehad. Veel mensen leren kennen en een hoop lol gehad!Zomer2005 zou ik er heel graag willen werken (veel ervaring in horeca/recreatie). Heeft iemand voor mij tip of informatie?

ALVAST BEDANKT

Hey Ricardo85,

Ik wil zomer 2005 graag op vakantie naar Rimini. Heb jij een aantal tips voor me qua appartement of hotel, waar ik het beste kan zitten enzo. Ik hou van elke dag naar het strand gaan en s nachts uitgaan. Dus het liefst zo dicht mogelijk bij het strand, dat je s avonds in stadje kan winkelen ofzo.
Thanx!

Hey,
Ja de boulevard is echt lang dus je zit meestal wel aan het strand,maar qua uitgaan zat ik best relax. GUATAMALA heette me hotel, 5min lopen voor strand en de meeste uitgaansgelegenheden waren lopend te doen dusja. maar opzich vermaak je je overal wel hor. mischien tot volgend jaar.
greetz

heey! ik wil ook in de zomer 2005 in rimini gaan werken!! ben net terug van 2 weken vakantie daar… zooo gaaf… ik wil teruuugg…!
eeuh jaa voor sunny: rimini en de boulevard is idd errug lang, de meeste hotels enzo zitten ook wel vlak aan t strand… en qua uitgaan… als je maar niet ergens aan de rand van rimini zit, zit je wel goed denk ik…
sjaa iemand nog tips voor vakantiewerk??
(en ik heb geen horeca ervaring :frowning: :stuck_out_tongue: )

Thanx, Ricardo en Jennifer!!

Ricardo, bij wie (welke touroperator) heb je Guatamala geboekt?
Veel succes met werk vinden!!

Ik heb het geboekt via X travel, de boekjes zijn volgens mij bij veel rijsbureau’s verkrijgbaar.succes

Dank je wel!!