ik ga samen met 4 vrienden naar rimini. wij zitten in appartementen stella polare. ik las dat ‘heldengirl’ ook met beachmasters gaat. wij gaan de 29e juli met beachmasters met vliegtuig t/m de 5e. zijn erg nog meer die met beachmasters gaan of mensen die in stella polare zitten? ciao…
Wij gaan niet met beachmasters en we zitten ook niet in het zelfde hotel of appartement…maar wij gaan er wel heen rond dezelfde datum!
Dus wie weet komen we elkaar nog tegen haha:banana:
ALs jullie ook voor het uitgaan er heen gaan tenminste?? haha
doeg xxkrista
Wij verblijven in appartement Atrium. dat schijnt een enorm bagger appartement te zijn, maar we slapen er alleen en het was ook lekker goedkoop! dus dat maakt niet zo veel uit!
Heey sunny D
Ik begreep uit oude berichtjes dat je vorig jaar naar blanes geweest ben!
Wij ook…
En dat je nu naar rimini gaat…gezellig hahah wij ook…
maar dacht misschien ken ik je wel ofzo…
Maar kweet je echte naam natuurlijk niet…
maar ook omdat ik iets las over elvira… en daar zaten ook vrienden van ons…
ik vond het iig wel toevallig allemaal haha
doeg X
wij (3 vrienden) zijn ok van 4 aug in rimini alleen net de andere camping… camping italia…tot waneer zijn jullie er sjurulli??? wij tot 14 aug en gaan met beachmasters…
Ciao
Wij gaan 18 augustus voor 10 dagen naar Rimini met de bus vanuit Eindhoven! Wij zitten in Appartementen Résidence! Nog meer mensen die dan vertrekken en die dan daar zijn laat maar wat horen!!
weet je zker dat je nog in dat appartement zit?
X-travel heeft iedereen ongeboekt doordat er teveel klachten over waren…
sommige mensen waren pas twee dagen van tevoren omgeboekt…
Ik ben sinds gister ook terug van RIMINI. Het was echt super !
Ik zat op camping maximum, leuke camping, leuke mensen.
De discotheken zijn daar ook leuk, in rimni zelf heb je leuke discotheekjes, maar daar buiten heb je er 2 daar moet je echt geweest zijn …
dat zijn de Altro Mondo en Baia Imperiale…