Riesmaatje(s) gezocht

Ik ben Willem en ben van plan om in september naar Australië te vliegen om daar een jaar rond te reizen en af en toe te gaan werken. Ik heb weinig ervaring met reizen. Daarom lijkt het mij vooral lekker om tijdens de eerste weken een maatje te hebben om wat dingetjes te kunnen regelen enzo.
Als het klikt kunnen we misschien meer dingen samen doen (?)
Ik probeer een plekje te vinden waar ik (na een paar weekjes) een poosje kan werken (en overnachten) om daarna wat van het land te ontdekken.
Ik ben niet zo’n planner geloof ik maar het lijkt mij mooi om veel van het land te zien. Misschien een auto/busje/campertje kopen/huren om (met jouw/jullie) een poosje rond te cruisen (door the middle of nowhere) lijkt mij bijvoorbeeld geweldig. Maar ook de steden verkennen met een leuk gezelschap lijkt mij leuk. Maar waar ik verder precies heen ga? dat zie ik dan wel:) (hangt er ook vanaf wat en wie ik tegen kom)

Maar het gaat mij dus vooral om een maatje voor de eerste weken.

Spreekt het je aan, dan hoor ik het graag. (Dan kunnen we eventueel binnenkort een keer afspreken)

Willem
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/304837_134639396631794_100002572033914_183090_2171250_n.jpg

Hoi Willem,

Ik vertrek ook in September naar Australië! Ik vlieg vanaf schiphol naar Sydney!

Lijkt me leuk om even te contacten wat jou plannen enzo precies zijn en kijken we of misschien iets samen kunnen plannen als we daar zijn? wat is jou exacte vertrek datum?

groetjes Amy

p.s. je kan me ook opzoeken op facebook; Amy Visser. (ik ben die op de foto met het paardje :wink:

Hoi Amy,

Leuk dat je reageert!