Riesmaatje(s) gezocht

Ik ben Willem en ben van plan om in september naar Australië te vliegen om daar een jaar rond te reizen en af en toe te gaan werken. Ik heb weinig ervaring met reizen. Daarom lijkt het mij vooral lekker om tijdens de eerste weken een maatje te hebben om wat dingetjes te kunnen regelen enzo.
Als het klikt kunnen we misschien meer dingen samen doen (?)
Ik probeer een plekje te vinden waar ik (na een paar weekjes) een poosje kan werken (en overnachten) om daarna wat van het land te ontdekken.
Ik ben niet zo’n planner geloof ik maar het lijkt mij mooi om veel van het land te zien. Misschien een auto/busje/campertje kopen/huren om (met jouw/jullie) een poosje rond te cruisen (door the middle of nowhere) lijkt mij bijvoorbeeld geweldig. Maar ook de steden verkennen met een leuk gezelschap lijkt mij leuk. Maar waar ik verder precies heen ga? dat zie ik dan wel:) (hangt er ook vanaf wat en wie ik tegen kom)

Maar het gaat mij dus vooral om een maatje voor de eerste weken.

Spreekt het je aan, dan hoor ik het graag. (Dan kunnen we eventueel binnenkort een keer afspreken)

Willem
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/304837_134639396631794_100002572033914_183090_2171250_n.jpg

Hoi Willem,

Ik vertrek ook in September naar Australië! Ik vlieg vanaf schiphol naar Sydney!

Lijkt me leuk om even te contacten wat jou plannen enzo precies zijn en kijken we of misschien iets samen kunnen plannen als we daar zijn? wat is jou exacte vertrek datum?

groetjes Amy

p.s. je kan me ook opzoeken op facebook; Amy Visser. (ik ben die op de foto met het paardje :wink:

Hoi Amy,

Leuk dat je reageert!

Ik heb nog weinig concrete plannen. Maar ben wel bezig om dingen uit te zoeken (zoals een plek waar ik kan starten qua werk en overnachten) Ik heb via via een adresje waar ik in ieder geval even langs wil (een bedrijf die huizen bouwt van gebruikte materialen) Lijkt mij super (Ik ben scheepstimmerman en hou van mooie dingen maken) En misschien kom ik mensen tegen waarmee ik wat muziek kan maken (kan wel een beetje gitaar spelen:)
Maar ik moet eerst nog even kijken of ik mijn huisje kan verhuren. Het begint er behoorlijk op te lijken dat mijn neefje het aandurft om er een jaar in te wonen. (beetje spannend nog) Maar als we het daar over eens worden dan ga ik z.s.m. een ticket boeken. (als je tips hebt voor het vinden van een goedkoop ticket…)

Wat ik daar verder ga doen weet ik nog niet precies. (ben niet zo’n planner) Maar ik denk wel dat ik (een poosje) gebruik wil maken van een auto/busje om (samen met een paar leuke mensen) een poos(je) door de “middle of nowhere” te trekken.

Heb jij plannen?

Ik stuur je mijn mailadres.

Gr. Willem

Hallo,

Ik vertrek 31 augustus en kom op 1 september aan. Wanneer vertrek je precies?
Ik ben ook nog opzoek naar een reisgenootje… :slight_smile:
laat me iets weten…

groetjes

Hoi,

Ik kom 6 september aan in Sydney. Het lijkt mij ook fijn om te kunnen starten met een maatje(s). 29 oktober vlieg ik vanuit Cairns weer terug.
Als iemand zin heeft om heen en weer te mailen?
@Willem: ik heb mijn ticket bij D-Reizen geboekt (1260,- retour, met gratis stopover in Hongkong).

Groetjes,
Jolien

Hallo iedereen :slight_smile:

Sorry ik reageer net zo veel :slight_smile: Maar ik ben een beetje druk bezig om een geschikte huurder te vinden voor mijn (eigen) huisje. Ik heb inmiddels meerdere geïnteresseerden (dus dat komt vast goed) maar ik moet nog even zien hoe ik dat even goed op papier krijg enzo. Als ik dat rond heb boek ik z.s.m. een ticket. Ik denk dat ik ergens onderin Australië ga beginnen maar dat weet ik nog niet zeker. (ben misschien een beetje laat met dingen plannen maar dat maakt het ook wel weer spannend :)) Zodra ik weet hoe en wanneer ik precies richting Australië ga laat ik het weten.
(je mag een persoonlijk bericht achter laten met je email-adres en/of telefoonnummer. Misschien leuk/gemakkelijk)

Maar in ieder geval bedankt voor jullie reacties!

Gr. Willem

Hi allemaal,

Mijn naam is Paul, ben tennisleraar van beroep en heb 4 maanden lesgegeven in Sydney (jan-april '12).
Omdat het me zo goed bevallen is en ik eigenlijk alleen maar lesgegeven heb en te weinig heb gezien van beautiful OZ wil ik dezelfde tijd terug dus jan-febr-maart '13, om een roadtrip te gaan maken. De mooie plekken te gaan bezoeken en dan vooral langs de oostkust. Great Barrier rif etc. Gitaartje mee, stranden langs, campings langs, kortom 3 maanden chillen! Ik ben echter op zoek naar een reisgenootje (m/v) om een camper te huren.

Lijkt het je wat? Laat dan even een berichtje achter!

Groetjes, Paul

Hoi Willem,

Ik kom zelf 2 sept aan in Melbourne en wil vanaf daar naar boven reizen richting Adelaide en Alice Springs ik zoek ook nog iemand om mijn reis mee te beginnen.
Ik hoor graag wat jou plannen zijn.

Groetjes Kim
Je kan me mailen op k.gaillard@hotmail.com