Review Amazing Kenya Retreat

Hoi,

Ik heb het al eens over deze plek gehad en ik ben er van 16/12 tot 08/01 geweest, samen met 3 vrienden.

We hebben genoten. 2 van de vrienden gingen op 30/12 al terug en binnen een half uur stonden we op JKIA.

De opm. van 1 van de vrienden : Deze plek is heel geschikt voor een stopover op weg naar de luchthaven, of als je net van een lange vlucht komt, maar ik zou hier geen 3 weken achter elkaar kunnen verblijven. (hij is dan ook naar de kust geweest voor een week, zie het verhaal ivm. de tuktuk bij de post LAMU.)

De dames vonden het super om rond te fietsen in een sanctuary, shiatsu massage te krijgen en lekker in de hangmat te relaxen. (en dan zwijg ik over het super eten :stuck_out_tongue: )

Er zijn regelmatig aanbiedingen dus hou de website in de gaten.

Nu ze al wat langer bestaan hebben ze ook reviews op tripadvisor.

Ik ga weer, samen met een aantal vogelaars op 4 april dit jaar.

P1000850.jpgIMG_2849.jpgP1000987.jpg_1010191.jpg

1 like

M.i. Is dit ordinaire reclame voor je eigen business! Is absoluut niet de bedoeling dit forum hiervoor te gebruiken. Ga adverteren in een krant ofzo…

Wellicht is een onafhankelijk iemand er eens geweest en kan ie vertellen hoe het was?

Via Wereldwijzer app

Hi Diani, We moesten eerder weg ivm ziekte van mijn moeder. We ien elkaar wel weer in oct
Gr Wim

Jakkes! Sterkte en beterschap voor je moeder!

Groet van ons beiden en tot oktober!

A

toerisme is geen vetpot meerna aldie aanslagen

weer reklame over vetpotjes uit de aldie?
:vak02:

Wat bedoel je hier nu precies mee, Matata?

Diana:M.i. Is dit ordinaire reclame voor je eigen business! Is absoluut niet de bedoeling dit forum hiervoor te gebruiken. Ga adverteren in een krant ofzo…

Sorry ,maar ik vind deze reactie overdreven, als iemand dit post om een tussenstop in de buurt van de luchthaven aan te bevelen,en zelf regelmatig nuttige bijdragen levert aan dit forum ,wat is daar fout aan? Dat ze daarbij vermeld dat ze binnenkort terug gaat?

1 like

??
Dit is niet mijn eigen business hoor, eigenaar is een vriend en hij heeft het management aan een Kenyaans koppel gegeven 6 weken geleden.

Ziehier :MANAGEMENT BERICHT

• Updated - - -

?
Ik ben niet onafhankelik opdat ik er 2 keer geweest ben en de plek echt super gelegen vind ?
Mooie insteek van jou Jeroen.

BERICHT VAN HET MANAGEMENT

Harstikke bedankt voor de gratis reclame Masaku!

Het klopt inderdaad dat de eigenaren het management hebben overgedragen. Sinds 2 maanden is mijn man de manager van AKR en help ik waar ik kan.

Het ligt inderdaad dicht bij het vliegveld en daarom een ideale overnachtingsplek. Maar ook voor wie langer wil genieten van de geweldig mooie omgeving van de lodge: karibu sana!

What makes you think dat ik niet onafhankelijk ben ? Vreemd…? Tripadvisor staat ook vol : TRIPADVISOR.
Die reviews heb ik niet allemaal geschreven :chin:

1 like

IN DE KENYAANSE KRANT

(heb ik ook niets mee te maken :wink: )