Ontdekking Oase vlakbij JKIA ideale start-stop plek van je zelf georganiseerde reis

AL een tijdje was ik van plan eens langs te gaan bij Jan en Ditty en afgelopen reis (28/1 - 11/2) is het er eindelijk eens van gekomen : ik ben gaan kijken in Amazing Kenya Retreat.

We hebben een ontzettend lekkere maaltijd genoten, gezellig gebabbelt over Kenya en Jan heeft ons naar JKIA gebracht, maar een half uurtje rijden van zijn superleuke plek in Maanzoni.

Zeker een aanrader (en nee geen reklame, ik heb er zelf niets mee te maken en heb geen aandelen) en zij zijn er om de Kenianen te ondersteunen, niet om zichzelf te verrijken.

qoute:
Our Mission is to create a sustainable form of income for 10 to 15 Kenyans, allowing them to support their families.
We want to achieve this by offering foreign and local visitors the experience of a lifetime in a breathtaking environment, close to the real Kenyan way of life, possibly resulting in a broader perspective on life.

unqoute.

Alle info op hun WEBSITE

Mooie verhalen zo’n mission. Toen ik zag dat de initiatiefnemers in dezelfde gemeente wonen als waar wij wonen heb ik wel eens een mailtje gestuurd.Nooit antwoord op gekregen

Hallo fabrie, zou je dat mailtje nog eens willen versturen? Ben me niet bewust van een email van iemand uit onze gemeente waar we niet op hebben gereageerd… helemaal niet netjes

Kan gebeuren.Via jullie site heb ik nogmaals een berichtje gestuurd.Wellicht kunnen wij elkaar een keer ontmoeten om wat praktische informatie uit te wisselen.Gr wim