Resigenootje(s)

Hoi iedereen,

Ik ben begin Februari gaan rondtrekken in Thailand. Dit was de eerste keer en sindsdien heb ik de microben te pakken en sta ik te popelen om opnieuw te gaan reizen. Aangezien ik niemand vind die tijd kan vrijmaken om samen met mij op reis te gaan, heb ik besloten om het via deze weg eens te proberen.
Mijn plan is om ongeveer 3 weken te gaan reizen. Ik heb nog niet echt een land in gedachten die ik zou willen aandoen. Indonesië lijkt me wel mooi, maar ik sta ook open voor andere voorstellen. Midden-Zuid Amerika staat ook op mijn verlanglanglijstje. Dus zoals jullie al kunnen afleiden heb ik nog geen duidelijk plan naar waar ik zou willen trekken, ook de reisperiode ligt nog open.
Ik zoek één of meerdere reisgenootje(s) die het zou zien zitten om met mij te gaan rondtrekken en een planning op te stellen die aan onze behoeften voldoen gaande van avontuur tot cultuur :slight_smile: .
Staat dit jou aan, aarzel niet om een berichtje achter te laten.

Groetjes Stijn

1 like

Hoi Stijn,

Zelf was ik van plan om mijn wereldreis in India te beginnen en voor die eerste paar weken zocht ik een reismaatje. Ik heb tot nu toe nog niemand kunnen vinden, maar toen ik jou open bericht las vroeg ik me af hoe jij over dit land denkt? Ik heb nog niks geboekt, maar vertrek rond begin september.
Dus kun je je hier in vinden of wil je ook rond die tijd vertrekken dan kunnen we altijd overleggen.:slight_smile:

Groeten,
Pim

Hey Pim,

Bedankt voor je berichtje :slight_smile: De bedoeling is om eventueel samen te kunnen vertrekken, want alleen vertrekken vindt ik zelf niet zo heel leuk :smiley: . Maar ik zie dat je al zou vertrekken begin September, door mijn werk is dit een beetje moeilijk om nog zo kort voor vertrek verlof te kunnen aanvragen. Ik hoop van harte dat je iemand zult vinden die min of meer hetzelfde plan in gedachten heeft.

Vriendelijke groeten,
Stijn

Ik heb plannen om in 2017 een buitenlands avontuur aan te gaan! Nieuwe mensen ontmoeten, mezelf ontwikkelen in de spaanse taal, werk/vrijwillergersproject zoeken en een geweldige herinnering overhouden aan dit tussenjaar. Mijn voorkeur gaat uit naar Midden/Zuid Amerika.

Veel mensen zitten midden in hun opleiding…
Benieuwd naar jou plannen!

De periode die voor mij lukt omwille van werk is van 10 oktober tot 28 oktober.
Over de planning staat nog niks vast, de landen maken voor mij ook niet zoveel uit(zolang het maar warm is :slight_smile: )