Resigenoot gezocht: maart/april in Mali

Hallo,
Ik ben Emma, 19 jaar en ik zit op het moment in Mali. Ik doe hier vrijwilligerswerk (in Kita) tot eind februari, maar daarna wil ik heel graag nog een reis maken door de rest van Mali en misschien nog buurlanden, Burkina Faso ofzo. Ik wil dat alleen liever niet in mijn eentje doen, aangezien het voor mij de eerste keer is en ik niet zo goed weet hoe ik het allemaal moet aanpakken. Mijn vraag is dus: wie wil er met mij mee?? Het gaat in eerste instantie om maart en april, maar ik ben flexibel, dus er kan nog van alles veranderen :slight_smile:
Dus als je interesse hebt, hoop ik dat je reageert, doeii !

PS. ik ben ook nog op zoek naar iemand die met me mee wil naar het festival in Ségou, eind januari. Dat is maar drie dagen, en daarna moet ik dus weer terug naar mijn dorp vanwege werk, maar ik zou dat festival heel graag mee willen maken.

Hoi Emma, mijn dochter gaat vanaf 3 of 4 april een 2-weekse rondreis maken door Mali. Dit is wel een groepsreis (30 tot 40 personen) georganiseerd door iemand van KU-Leuven. Indien je interesse hebt, geef maar een seintje (hier of per PM). Ik bezorg je dan een contactadres.

Hallo;
Ik weet nog niet of dat aansluit bij mijn plannen, maar het is een leuk idee. dus ik zou er graag wat meer over willen weten.
Emma

Hoi emma,

ik ben lotus, 21, ik ga in april naar mali voor mijn bachelorstage. Ik wil ook rondreizen maar dat kan pas na mijn stage dus begin juli… Ik ben ook alleen en zou dus graag een maatje heb maar juli is wel wat later…!? Misschien kunnen we toch contact opnemen, ik ben benieuwd hoe het in Mali is en wat me allemaal te wachten staat!

Groetjes

Hoi Lotus,
Ja in juli ben ik alweer terug in Nederland helaas…
ik heb nog niemand gevonden om echt een lange reis mee te maken, maar een vriendin komt me in elk geval voor 4 weken opzoeken, dan trekken we een beetje van stad naar stad. Ik weet nog niet precies hoe, maar als ik tips heb zal ik het je laten weten.
Ik weet wel via waarbenjij.nu dat er in elk geval nog twee meisjes in mali zitten die tot en met juni geloof ik aan het werk zijn, maar daarna ook willen reizen. Als je op waarbenjij.nu naar mensen in mali zoekt, kom je ze vanzelf tegen.
Veel plezier in elk geval. (Waar in Mali ga je trouwens stage lopen, en wat ga je doen? misschien dat ik je wel een keer kan komen opzoeken… voor een weekend ofzo?)
Groetjes, Emma

Hoi Emma,

ik ga stage lopen bij een malaria onderzoek in Bamako. Van april tot juni moet ik daar meehelpen. Aangezien ik maar 2 weken heb om eraan vast te plakken is het niet echt een optie dat iemand helemaal vanuit Nederland komt om met mij rond te reizen… Heb al wel wat op waarbenjij.nu gekeken maar daar zal ik inderdaad eens wat beter naar kijken… goed plan!

Tof dat je al gaat rondreizen binnenkort. Zag wel op de site van buitenlandse zaken dat ze niet alle gebieden in Mali even veilig vinden… Maar dat was vooral in het Noorden geloof ik…?

Een weekendje langskomen kan natuurlijk altijd, lijkt me leuk. Ben ook benieuwd wat jij precies aan het doen bent daar, wat voor vrijwilligerswerk doe je? Ga je trouwens ook naar dat festival binnenkort? Of is dat al geweest?

Groetjes,
Lotus