Reisgenoot Mali voor eerste 2 weken augustus 2011

Hi,
Ik ben op zoek naar een reisgenoot die samen met mij Mali wil bezoeken (lowbudget). Ik verblijf momenteel in Marokko en wil van hieruit graag door reizen naar Mali. Ik ben 28, vrouw en voor onbepaalde tijd door Afrika aan het reizen. Zin om samen met mij twee weken Mali te ontdekken. Stuur een berichtje.

Groetjes,
Geertje

Hoi Geertje,
Wat leuk dat je naar Mali toe gaat. Ik ben daar geboren en 6 jaar geleden voor het laatst geweest. Ik ben erg benieuwd hoe je het gaat vinden. Succes met je plannen.

Groetjes ALike

Hi Alike,

Bedankt voor je berichtje.
Leuk! Nog goede tips?

Groetjes,
Geertje

Ik heb niet erg veel tips behalve dat de mensen super vriendelijk zijn en dat je zoals in ieder lang niet moet rond zwaaien met waardevolle spullen maar dat weet je natuurlijk zelf ook wel. Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Veel succes!

Groetjes ALike

Hallo Geertje,

Fantastisch dat je Mali komt bezoeken!
Mocht je vragen over Mali hebben of behoefte hebben aan tips, schroom dan niet ze te plaatsen op het Mali Forum.
Daar tref je ook wat informatie aan over reizen door Mali in de regentijd. Wellicht waardevolle info voor je.

Met een warme groet uit Ségou,
Monique

Hallo Geertje,

Klinkt super, alleen iets te kort dag voor me.
Ik ben wel echt benieuwd naar je verhalen over onbepaalde tijd rondreizen door Afrika. Dat staat bij mij nog op het lijstje.
Heb je misschien een waarbenjijnu-pagina met al je avonturen?

Groetjes & enjoy!!
Olaf