Mali, Ghana, Burkina fasso juli/augustus 2011

Ik wil in juli of augustus drie à vier weken naar Mali, Ghana, Burkina. Ik heb veel individueel gereisd en ben en paar keer met een groep meegweest. Met een groepsreis zie je wel veel maar ik mis het zelf regelen van de dingen en het contact met de lokale bevolking. Omdat ik niet echt meer zin heb om alleen te gaan ben ik nu op zoek naar reisgenote die met mij wil gaan backpacken. Ik ben een vrouw van 51. Wie o wie heeft er zin om met mij mee te gaan.

Hallo Yvonne,

wij (drie vrouwen die elkaar van een reis kennen) willen dezelfde landen bezoeken, maar in januari/februari 2011. We zoeken nog een reisgenote. Mocht je geïnteresseerd zijn, laat het me dan even weten.

groet, Travelina

Dag travelina,

Jammer dat jullie al in januari/februari gaan. Ik zit helaas grotendeels vast aan de onderwijsperiodes. Bedankt voor je reactie en vast heel veel reisplezier.

Groetjes Yvonne

Hee Yvonne,

Ik wil al heel lang heel graag naar Afrika. Ik zit alleen met een probleem. Ik ben namelijk nog maar 16, maar tegen de tijd dat u gaat ben ik 17. Ik heb in juli en augustus vakantie. Ik snap wel als u zegt dat u het liever niet wil, aangezien het leeftijdsverschil. Maar ik heb het liefst dat ik met een ouder iemand ga die ervaring heeft. Ik moet er zelf wel nog heel goed over nadenken, maar denkt u er eerst maar eens over na.

groetjes Anne

Dag Anne,

Bedankt voor je berichtje maar ik vind je te jong op mee op reis te gaan. Veel succes met zoeken naar een reisgenote.

Groet Yvonne

Hallo Yvonne,

Wat een prachtige reis heb je in het vooruitzicht.
Ik hoop dat het je gelukt is een leuke reisgezel te vinden!
Mocht je vragen hebben over Mali, behoefte hebben aan informatie of tips, schroom dan niet contact met me op te nemen.

Warme groet uit Ségou en wellicht tot ziens in Mali,
Monique