Reismaatje Gezocht Mali, Ghana Vanaf 15 Maart

Beste allemaal,

Vanaf 15 maart zoek ik (vrouw van 31 jaar) een reismaatje om rond te reizen in Mali ( 1 maand) , Burkina Faso (2/3 weken) en Ghana (1 maand).

De periode hoeft natuurlijk niet geheel te overlappen. Het kan ook zijn dat je bijvoorbeeld alleen in Mali wilt meereizen.

Sinds december werk ik in het Noorden van Ghana als leraar en voel me al behoorlijk ingeburgerd.

Qua reismaatje zoek ik het liefst iemand met wie ik Nederlands kan praten en tussen de 25 en 35 jaar. De klik vind ik het belangrijkst.
woorden die voor mij spreken: open, eerlijk en direct, flexibel, aardig, avontuurlijk en levensgenietend van drankje etc.

Hai Mariska,

Wat leuk dat je ook door West-afrika gaat reizen!! Ik ga zelf nl ook naar die landen en ben ook nog op zoek naar een gezellig iemand om (een stuk) mee samen te reizen…

Ik ben zelf 25 jaar en vrouw en ga de maand juni stage lopen in Ghana (accra) en wil daarna daar nog 1/2 weken daar rondreizen en vervolgens naar Burkina Faso (2/3 weken) en Mali (1 maand).

Het lijkt me leuk als we misschien een stuk samen kunnen reizen, maar ik weet alleen niet of (en waar) jij dan nog in Afrika zit??

groet,
Meriam

(reactie kan ook naar : mmnijholt@hotmail.com)