Gezocht Reismaatje Vr Mali/ghana Vanaf Maart 2004

Dag allemaal,

Per 1 december vertrek ik naar Ghana om daar 3 maanden vrijwilligerswerk te doen in Tamale en om daarna rond te reizen in Mali en Ghana vanaf maart 2004. Ik zoek een reismaatje om vanaf maart tot juni mee rond te reizen.

Ik vind het een must dat het klikt tussen ons, vandaar dat ik hieronder mbv trefwoorden aangeef wie ik ben en waar interesses liggen: jongedame van 31 jaar, gewerkt als recruiter voor werving en selectiebureau en Buddy als vrijwilliger, open minded, levensgenieter, humor, avontuurlijk, actief, zelfstandig, mensenmens, interesses op psychologisch en emotioneel vlak, sportief, uitgaan (gezellige bar als naar Dance Valley), duiken en druk en gezellig sociaal vrienden- en familieleven.

Spreekt je dit aan en denk je dat het klikt, lijkt me het leuk om met je in contact te komen:
mariskavandergeld@yahoo.com

Groetjes, Mariska

He Mariska,

Super leuk idee!!
Ik ben vorig jaar 27 dagen in zuidelijk afrika geweest (zuid-afrika, botswana, zimbabwe en namibie)
Ben inmiddels afgestudeerd, komende maand 23 jaar en ben op dit moment geld aan het verdienen om vrijwilligerswerk te gaan doen in afrika.
Heb verder nog niets concreet alleen de informatie van de verschillende sites.
Het lijkt me leuk om eens contact te zoeken zodat we misschien wel samen iets kunnen ondernemen of alleen al ideeen uit te wisselen.
Ik vroeg me af, hoe concreet jij al een aantal zaken geregeld hebt omdat je zo’n specifieke datum geeft.

Karaktereigenschappen van mij:
Enthousiasme, doorzetter, geen stilzitter, gezelligheid, humor enz. enz.

Hoop nog iets van je te horen:
je kunt me altijd mailen: inges00@hotmail.com

gr. Inge