REISGENOOT GEZOCHT Mali/Burkina/Ghana en eventueel Togo

Hallo iedereen,

Na 6 weken in Mali te hebben vertoefd voor mijn scriptie ben ik helemaal verliefd geworden op Mali en wil dolgraag terug. Ik heb gemerkt dat je als alleenreizende heel veel bekijks trekt, wat alleen maar leuk is… Maar ik heb ook gemerkt dat ik het toch wel wilt delen ipv alleen met het thuisfront via internet.

Om het verhaal kort te maken… ik wil dolgraag terug en dan ook op doorreis naar Burkina/Ghana en eventueel Togo of ander land wat interessant lijkt… Wie heeft ook plannen om naar West Afrika te gaan en wil niet alleen gaan…

Ik ben van plan om in Januari te gaan, want wil sowieso het Ségou festival weer meemaken.

Groetjes Nitza

Hoi Nitza,
Ik ben Sanne, 22 jaar en net afgestudeerd verpleegkundige. Ik ga in de maanden januari t/m april vrijwilligerswerk doen in Tamale, Ghana (april in Nkoranza) via de organisatie Vrijwillig Afrika. Daarnaast wil ik graag nog een rondreis maken, van ongeveer een maand, maar omdat ik dat liever niet alleen doe ben ik nog op zoek naar een gezellige reisgenote…
Aangezien jij in januari in Mali wil zijn vanwege dat festival, zou het misschien een optie zijn om vanuit het zuiden van Ghana in de maand december samen richting het noorden van Ghana te reizen. Op 3 januari begint mijn vrijwilligerswerk, dus dat zou wel uitkomen… En dan kan jij de grens oversteken naar Mali.
Nou ja, zomaar een idee. Misschien heb je inmiddels al heel andere plannen gemaakt. Als je nog steeds iemand zoekt, zou ik het leuk vinden als je wat van je laat horen. Dan kunnen we kijken of er een ‘combi’ mogelijk is en of het klikt.
Groetjes, Sanne de Leeuw

hoi Nitza,
het lijkt me super! ook ik wil in Januari die kant op!
maar wil niet alleen door afrika reizen, durf dat niet zo goed.
zoek je nog steeds iemand?
mail anders eens op: [EMAIL=“jessica.burgers@gmail.com”]jessica.burgers@gmail.com
Ik ben 25, en gek op reizen!!!
x

Hoi Nitza en Jessica,

Ik ben Ernest (25) en ben vorig jaar 3 maanden in Ghana geweest en daar verbleven in een traditioneel superlief gastgezin. Graag zou ik ze in december dit jaar of januari 2009 nog voor een weekje op willen zoeken! Daarna zou ik graag voor 3 weken door Burkina en Mali willen gaan reizen. Ook ik zoek daarvoor nog reisgenoten. Dus Nitza en Jessica… als jullie nog iemand zoeken, laat het maar weten!

Groeten,

Ernest