Ik ben een ervaren reiziger (en reisfotograaf en verslaggever) en nu ben ik op zoek naar iemand die eind januari met mij vanuit Senegal naar Burkina Faso wil reizen. Dat betekent door Mali heen. Het wordt een geweldige ervaring!!! k ben namelijk in januari aan het werk in Senegal en moet daarna naar een filmfestival in Burkina. Erg bijzonder dus en wil het dit keer niet alleen doen.
Ben zelf 25 en zoek een reisgenoot M/V 25-35. Enthousiast? Let me know!
Ik ben 24 jaar en wil ook graag reizen door afrika, daar dus ook in west afrika. en dit lijkt me een geweldige stap om dan ook eindelijk eens te gaan. een probleem…ik kan geen frans…wordt het dan erg moeilijk?
Ik heb meerdere plannen en wil graag op mijn reis langs projecten die werken voor kinderen. omdat mijn uiteindelijke doel is, zelf een project voor met name weeskinderen op te zetten. wat denk jij dat hier de mogelijkheden voor zijn tijdens de reis?
kwil alleen effe zegge dat ik r al ben geweet, althans mali n burkina, ghana n togo, n 't was de vetste reis van mun leve. vergeet zeker Bobo-dioulasso (burkina faso n de muziekale hoofdstad van afrika) nie, want de muziek n sfeer vliegt om ju oren. kdenk dit de vetste stad('savonds n 's nachts vooral) van west afrika =.