Ik ga naar Mali, wie heeft er interesse om ook/mee te gaan?

Hallo jij,

Ik ga ergens tussen eind december en begin februari ten minste een maand en maximaal 2 maanden naar Mali.
Ik ben me nog aan het oriënteren. Georganiseerde reizen doen veel van wat ik wil maar allemaal net niet helemaal. Uhmmja.
Ik heb al een ticket ‘Festival au desert’ (6,7,8 januari) Op mijn verlanglijst staan verder in elk geval: (de opening van) ‘Festival sur le Niger’ (1-6 februari), met een pinasse over de Niger, een paar dagen wandelen en klauteren langs de Falaise … ennogveelmeerenzovoort

Heeft iemand ervaring met (alleen) reizen in mali? Tips? Reisorganisaties?
Wil iemand toevallig die tijd zo’n beetje hetzelfde als ik en reist die (een stukje) met me mee?
Man of vrouw maakt me niet uit en leeftijd ook niet echt - ikzelf ben vrouw en word in december 40 - het moet vooral klikken en ach ja, daar kunnen we nu nog bar weinig over zeggen.
Eerst maar eens kijken of er mensen zijn die in januari ook in Mali willen zijn.
Wie o wie?
Ik hoor graag van je.
Groet,
Nathalie

Nathalie,

Ik heb veel vrije dagen, ben nog niet echt op vakantie geweest dit jaar, vrijgezel, 38 jaar (39 in Jan 2011) en tot nu toe nog niet de grootste fan van reizen in Afrika. Echter nog niet in Mali geweest en verder alleen in Afrika voor werk. Mischien wil je wel een praten over samenreizen voor een gedeelte of de gehele trip.

Laat wat van je horen. Je mag ook een telefoon nummer geven of we kunnen via Skype proberen te praten.

Sicco

Wat leuk.
Zelf ga ik eind oktober voor 3 en een halve week naar Mali.
Ik ga ook alleen en ben een vrouw van 41.
Heb alleen mijn ticket en eerste hostel geregeld en verder zie ik het wel.
Als ik terug ben, zal ik zekers wat tips aan je mailen.
Groetjes,
Esther

Hi Nathalie,

van het festival au desert heb ik vorig jaar erg genoten, een echte aanrader. Wij (drie vrouwen (35+) die elkaar kennen van een reis in Afrika) zijn van plan komende februari naar het festival in Segou te gaan, en vanuit daar per 4x4 2,5 week te reizen door Mali, Burkina naar Ghana. We hebben nog plek voor een vierde vrouw. Dit zou een mooie aanvulling op je maand Mali kunnen zijn.

groet, Travelina

hey

ik ben uit België, maar zou heel graag begin februari naar het festival sur le niger gaan en daarna nog timboektoe en djenné. Een gids heb ik al, maar ik wil liever niet alleen met een gids reizen.
'k Ben zelf 47j vrouw, maar jong van geest :wink: lk was in november reeds met een groep in Mali, dus ken het land wel al wat.
Met wie kan ik ongeveer 10 dagen samenreizen?

groetjes
Tine