Hallo,
Ik ben Emma, 19 jaar en ik zit op het moment in Mali. Ik doe hier vrijwilligerswerk (in Kita) tot eind februari, maar daarna wil ik heel graag nog een reis maken door de rest van Mali en misschien nog buurlanden, Burkina Faso ofzo. Ik wil dat alleen liever niet in mijn eentje doen, aangezien het voor mij de eerste keer is en ik niet zo goed weet hoe ik het allemaal moet aanpakken. Mijn vraag is dus: wie wil er met mij mee?? Het gaat in eerste instantie om maart en april, maar ik ben flexibel, dus er kan nog van alles veranderen
Dus als je interesse hebt, hoop ik dat je reageert, doeii !
PS. ik ben ook nog op zoek naar iemand die met me mee wil naar het festival in Ségou, eind januari. Dat is maar drie dagen, en daarna moet ik dus weer terug naar mijn dorp vanwege werk, maar ik zou dat festival heel graag mee willen maken.
Ik ben vorig jaar zowat ‘verliefd’ geworden op Mali! Daarom keer ik er volgende week terug. Na een dagje Bamako rijden we door tot in Ségou en zullen we daar ook naar het Festival gaan. Ségou kennende, is het ook leuk om er alleen rond te lopen. Er is heel veel te doen en te zien. Ik heb in Mali een man leren kennen die me rondgeleid heeft in zijn land, en hij zal dat nu ook doen. Het is best dat je een gids meeneemt, zeker als je naar Tombouctou of Dogonland wil gaan (wat je zeker moet doen!) Het is interessant als je een gids bij je hebt omdat die de lokale talen spreekt!! Ik ben Belgische, en in Bamako woont ook een Belgische die gehuwd is met een Malinees. Samen hebben ze een leuk reisburootje. Bij hen kan je gerust terecht als je graag een gids bij je wil hebben en ook voor andere zaken! www.toungatours.com is de website en ze wonen vlak aan de Niger in Bamako (aan de brug) in Badalabougou. Haar naam is An en het telefoonnummer is +223/791.35.596. Je mag gerust met mijn groeten bellen. Misschien komen we elkaar tegen op het festival!! Veel plezier - Alexandra