Reisgenoot gezocht voor 2 weken Mali juli/augustus 2011

Geïnteresseerd in een reis door Mali in juli of augustus met een klein gezelschap en onder deskundige lokale begeleiding? Voor een Nederlandse klant zijn we op zoek naar reisgezelschap.

De bouwstenen voor deze tweeweekse reis:

  • werelderfgoedstad Djenné
  • trektocht door het land van de Dogon
  • verblijf bij een lokale familie
  • Ségou en omgeving

Uiteraard met:

  • respect voor natuur, cultuur en lokale bevolking
  • een eerlijke vergoeding voor diensten & producten
  • een bijdrage aan de Papillon-fondsen
  • deskundige, lokale begeleiding & gidsen
  • tijd om te ontspannen, genieten en ervaren

Voor meer informatie en het gedetailleerde programma, mail naar monique@papillonreizen.nl of bel ons op 020-8943340.

Graag tot ziens in Mali

Hoi Monique,

Wat leuk dat ik dit berichtje nu lees, ik kom zelf uit Mali en vind het erg leuk om te zien dat je hierover een berichtje hebt neergezet op deze site. Zelf kan ik helaas niet mee wat ik graag had willen doen hoor! Mijn plannen liggen namelijk anders, ik ga in juli voor een jaar naar Suriname maar ik ga zeker snel nog een keer naar Mali toe.

Groetjes ALike

Hallo Alike,

Wat leuk om te lezen!
Reuze benieuwd uit welk deel van Mali je komt.
En als je deze kant eens uitkomt en Ségou aandoet, zou ik het zeker leuk vinden je te ontmoeten!
Je kunt zonodig alle contactinformatie vinden op mijn website www.papillonreizen.nl

Met een warme groet uit Ségou,
Monique

Hoi hoi,

Ik zelf kom uit Bamako, mijn ouders hebben daar 4 jaar lang ontwikkelingswerk gedaan (in Dioila) en mijn geadopteerd toen ik 6 maanden oud was. Erg leuk om van je te horen, ik ga de site eens bekijken en veel succes met je bezigheden. Mijn zusje is ook in Mali geweest en wil daar waarschijnlijk volgend jaar weer naar toe om daar voor een jaar te gaan werken. Erg leuk dat je reageert.

Groetjes Alike

Wat leuk, Alike!
Ik hoop jou en je zus eens in Mali te mogen ontmoeten.

Warme groet uit Ségou,
Monique