Reserveringsbewijs bij de klm

Voor eind augustus heb ik een reserveringsbewijs nodig van een vlucht van manila-amst en vv.(tbv aanvraag visum) Hoe kom ik aan zoiets? iemand (liefst positieve) ervaringen hiermee?:wereld:

De enige manier om dit zelf via de website van KLM of online reisburo te krijgen is een duur, wijzigbaar, ticket boeken en reeds betalen.

Niet doen dus. Dit is één van die gevallen waar een ouderwets reisburo, in dit geval in Manila, nog van onschatbare waarde is. Wij doen geregeld net zoiets vanuit ander Aziatisch land, en reisburo geeft gratis de reservering af en wijzigt ook weer als ticket dan toch later moet wegens visum-vertraging. Dat ze dan uiteindelijk als we visum hebben en ticket mogen afgeven misschien een paar tientjes duurder zijn dan zelf op dat moment boeken, sois, je gunt het ze graag gezien alle service.

Sukses,

<Erik> & [Sandya]

1 like

Alvast bedank voor je snelle antwoord. Ik had nog een vraag, ikzelf ben niet zo dol op Manila (al was het alleen maar vanwege dat vreselijke vliegveld daar)en als ik deze stad enigzins kan vermijden dan doe ik dat en regel ik liever mijn zaken (op het consulaat)) in Cebu, mijn vraag is:
Is er ook een reisbureau in cebu die dit regelen kan of kan ieder willekeurig reisbureau reserveren?

Poeh, ik antwoordde vanuit onze IND-kennis en niet persé Filipijnen-kennis :wereld: Ik zou zeggen dat elk Filipijns reisbureau dit moet kunnen regelen. Ik zou er ook echt eentje nemen vlakbij de woonplaats van de kandidaat reiziger/reizigster, het komt wel eens voor dat ze nog details zoals kopie paspoort nodig hebben voor het boeken…

Sukses,

<Erik> & [Sandya]