Wij gaan eind augustus voor 2 weken naar marokko… De eerste twee nachten Marrakesh hebben we geboekt… Nu vroegen we ons af of het in deze periode nodig is om Hostels/Riads in andere plaatsen te reserveren… Dit geeft natuurlijk een stuk minder vrijheid maar wel zekerheid… Weet iemand hoe moeilijk het in deze periode is om een slaapplek te vinden? Ik lees tegenstrijdige dingen
En als we een tour vanuit Marrakesh naar de woestijn willen doen, is dit makkelijk daar te boeken en kunnen we dan op iedere gewenste dag weg of is het verstandig om dit vooraf te boeken?
Ik heb een riad (ryadaicha) in Marrakech en woon er nu 4 jaar. Ik weet dat het boeken op de bonne fooi in Marr. geen probleem is. Ik denk dat dit ook geldt voor andere plaatsen. Het is nog vrij warm in het zuiden van Marokko en dus niet overvol met toeristen.
Succes!
Loek Hofstede
Het riad van Loek Hofstede is een aanrader; een heerlijke plek om bij te komen van de drukte en hitte van de stad!
Via mij kunnen jullie eventueel een woestijntrip boeken.
Met de bus(CTM) rijd je in een dag naar Zagora en van daaruit kun je met ons een nachtje of een paar nachten de woestijn ontdekken.
Op de website vind je meer informatie en als ik wat voor jullie kan betekenen, dan hoor ik dat graag!
Zagora is op de rand van de woestijn. Suzanne heeft het vermogen om je in het juiste ritme te brengen van de Sahara. Bovendien legt ze speciale contacten met de locale bevolking!!
Doen!!
Loek Hofstede www.ryadaicha.com