We willen een visum aanvragen voor een Egyptenaar (voor vakantie) in Nederland. Weet iemand waar ik een reservering kan maken voor een vliegticket zonder teveel te betalen voor het geval het visum wordt afgewezen? Dat gebeurt blijkbaar vaak. Hoe gaat dat in zijn werk? Ik heb begrepen dat je een reservering moet overleggen met de terugreis datum. Als we eind october het visum aanvragen (dan gaan we naar Caïro) moet de ticket dan ook in de 6 maanden vallen dat je uitnodigingsbrief geldig is of niet? Hoop ervaringen of info te krijgen want ik wil goed voorbereid naar de Ambassade gaan. Alvast hartelijk bedankt.
stel je vraag even op ‘relatie met een egyptenaar’. daar zit enige ervaring met dit soort zaken, verwacht ik
groet Clejo
Ja op die site staat alles hoor. Iedereen veel ervaring.
Laat hem ticket halen bij Egypt Air. Kan hij zo terugbrengen en hij hoeft er niet veel voor te betalen. Zeker doen wat de afwijziging op een visum is voor de eerste keer vaak erg groot.
Wij hebben het drie keer moeten aanvragen en via bezwaarschrift procedure is het gelukt.
Marmah
Dank je wel voor jullie reacties. Ik verwacht niet dat het gelijk gaat lukken, maar de aanhouder wint.
Kijk eens op www.farao s reizen.nl
telnr vind je op de site en voordelige prijzen
succes