Renault camper bus te koop in chili/ renault camper van for sale in chile

Hallo allemaal!

Helaas zit mijn reis in Zuid Amerika er over niet al te lang alweer op en dus zoek ik een nieuwe eigenaar voor mijn camper bus.
Het is een Renault Trafic die is omgebouwd tot camper.

Heb je interesse in de bus? Stuur me een berichtje!
Ook vragen over reizen in Zuid Amerika met eigen vervoer zijn natuurlijk welkom!

Groetjes,
Gwen

Hi all!

Unfortunately my South America trip is almost coming to an end, so I’m looking for a new owner for my camper van. It’s a Renault Trafic which has been modified as a camper van.

Are you interested in the van? Please drop me a message!
Also with questions about travelling in South America with your own transport, you’re welcome to contact me!

Regards,
Gwen

Hoi
Hoe snel wil je er vanaf?
Heb je foto’s en wat kost die?

Verder vraag ik me af of je met een bus gekocht in chili door zuid/midden en noord amerika mag rijden.

groet

Hallo,

De bus wordt over ongeveer een week verkocht in Arica, in het Noorden van Chili. Er zijn geïnteresseerden, maar ik heb nog geen deal met iemand gemaakt, dus mocht je interesse hebben: laat het me snel weten.
Ik wil er ongeveer 3000 USD voor hebben, en dit is 'ie dubbel en dwars waard!
Hier is een foto van de bus:

Verder mag je inderdaad met een Chileense bus door andere landen heen rijden. Ik ben zelf nu net Ecuador uit gereden en ben nu in Peru.

Chili schijnt het enige land te zijn in Zuid Amerika waar je als buitenlander relatief makkelijk een auto kunt kopen. Om deze reden heb ik dat vorig jaar ook gedaan in Chili. Ik kies ervoor om de bus weer in Chili te verkopen omdat ik daar ook weer in de buurt moet zijn en het is het makkelijkste.

Als je zorgt dat je je papieren goed in orde hebt (bijvoorbeeld het hebben van een internationaal rijbewijs), dan gaat het allemaal heel makkelijk!

Gr Gwen

Sorry dat is helaas iets te snel.
Mooi busie wel.