Bus / Camper kopen in Chili

Hallo allemaal,

Ik ben momenteel in Santiago, op zoek naar een camper of bus (die dan kan worden omgebouwd tot camper) om mee naar Bolivia, Peru, Ecuador en Colombia te rijden.

Heeft iemand voor mij tips waar in Santiago (of in de buurt van Santiago) ik het meeste kans heb om een bus te vinden? Het mag eventueel ook meer naar het noorden zijn, aangezien ik toch die kant op moet en ik best een deel met openbaar vervoer kan doen.

Misschien kennen jullie iemand die een voertuig verkoopt of is er een plek of garage in Chili waar veel tweedehands wagens staan?
Alle tips zijn welkom!!

Bij voorbaat dank!

Gwen

Dag Gwen,

is het jou vorig jaar nog gelukt een camper of bus te vinden in Santiago? Mijn vriend en ik zitten op dit moment met precies dezelfde vraag… :slight_smile:

Hartelijke groet!
Merel

Tip: gebruik de woorden “casa rodante” of “motor home” in de Chileense sites voor particulier verkoop:

Van de prijzen kun je altijd wel wat afdingen…

1 like

Hi Merel!

Jazeker is dat gelukt!
Ik heb binnenkort zelfs twee busjes te koop, die momenteel in het Noorden van Chili staan.
Ik kan je helpen met alle vragen die je hebt betreffende een auto kopen in Chili of, misschien heb je zelfs interesse in één van mijn busjes?

Mail me even privé op gwenwarning@gmail.com, dat is makkelijker!

Groetjes van Gwen

1 like

Hoi Gwen,

Het is ons inmiddels ook gelukt, we rijden dolgelukkig rond in een ford busje!
We zijn dus niet meer op zoek. Dank voor je reactie en tips!

Groetjes,
Merel