VW Kombi te koop in Chili

Hoi

Half september hebben wij in Valparaiso een VW busje (1990) gekocht. Wij hebben het ingericht als camper. Wij rijden er nu reeds een maand en een half mee rond:naar Ushuaia gedeeltelijk door Chili, gedeeltelijk over de Ruta 40 (wat niet altijd even makkelijk was) en nu terug naar boven over de Ruta 3.
Half december zijn wij terug in Chili om de auto terug te verkopen. Aangezien onze reis verder gaat naar Centraal Amerika en wij hem niet kunnen verschepen naar Panama wegens de prijs.
We doen hem weg voor 2.300 EUR (prijs onderhandelbaar).

Foto’s kan je zien op: Reisfoto's | Chili | VW Kombi | Reisblog Evelyn en Joord (België).

Als je meer informatie wenst, reageer gerust.

Groeten

Joord en Evelyn

Hallo!

Is jullie busje nog steeds te koop?
Mijn vriend en ik vertrekken 11 januari vanuit België naar Zuid-Amerika, Buenos Aires.
Zier er een tof busje uit!
Let us know,

Brecht&Hannah

Helaas…

Ze is verkocht… maar de kopers verkopen hem terug binnen ongeveer 3 maanden denk ik. Maar dat is waarschijnlijk te laat voor jullie.
Als jullie van plan zijn een andere auto te kopen en je wil info over het kopen (papier winkel) van een auto in chili mail ons dan effe dan sturen we alle info door.

Het is zeker een aanrader om patagonia met de auto te doen!!

succes met de reis!

Groeten
Joord en Evelyn

Ooh jammer!
Dat idee zagen we ineens wel zitten met dat leuke busje! :slight_smile:
Ons normale plan is van alles met openbaar vervoer te doen…

Is het volgens jullie voordeliger een auto inclusief slaapplaats te kopen?
in plaats van bus/trein etc en jeugdherbergen, estancias, etc.

Thanks! en nog een goede trip daar, wij ook bijna!

H&B

Het was een pak goedkoper, hangt natuurlijk af wat je allemaal wil zien enzo…
Maar wij bleven slechts 3 maal op een camping en al de rest deden wij wildkamperen… (douchen in tankstations, eten maken in de auto,…)

Het was zeker de moeite waard !!!

Hallo

In onze zoektocht naar een auto te kopen in Chili ben ik op jullie zoekertje terecht gekomen. Hebben jullie een idee of de huidige eigenaars hem al verkocht hebben. Zoniet, kan je hun contactgegevens doorsturen. Zijn van plan ergens volgende week in Chili aan te komen.

Muchas gracias
Anita en Nat

Verkocht al een tijdje geleden, ook wij waren te laat…
Maar wie weet is ie ondertussen terug vrij maar meer gegevens heb ik niet.

Greetz,
Hannah

Hallo Joord en Evelien,
we plannen om december, januari en februari naar chili te reizen en zitten te denken om dat met een camper te doen. Dus alle info hier over is zeer welkom! Ook tips over vliegen daar naar toe enzo zijn welkom. We zouden in het zuiden willen beginnen en dan helemaal omhoog, dus van Patagonie naar de Atacama.
Alvast bedankt voor de info,
mocht je toevallig de komende maanden eens in Noord oost Frankrijk komen dan ben je van harte welkom om hier eens te verellen over jullie reis zie www.colombotte.nl
vriendelijke groet, Mirjam & Tim

Iemand een idee wie er nu mee rijd waar ik contact mee kan opnemen?
Ben er bang voor maar je weet nooit…

Ik sluit mij aan bij ikjijzijnwij: als iemand weet waar dat busje uithangt en of zij nieuwe eigenaren nodig heeft dan hoor ik het graag!

Alvast bedankt,
Merel

Hoi Joord en Evelyn
Het is al weer een tijdje geleden dat jullie dit gepost hebben, maar ik probeer t gewoon. Ik wil een busje gaan kopen in chili en dan van zuid naar noord amerika gaan rijden.
Zou ik alle info die jullie hebben over het kopen van een bus in chili kunnen krijgen? Met name wat het kost, waar ik kan zoeken, hoe het met verzekeringen zit, of je de andere landen in komt, hoe lang je ermee mag rond reizen enz.

hoop dat je dit bericht nog ontvangt.

Hoi,Wij hebben inmiddels een auto gekocht in Chili en rijden hier al weer 2,5 maand mee rond.Het is een 4x4 Suzuki Jimny. Hij is te koop vanaf eind juni.Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag,Michael