Relaxte / lieve / betrouwbare / reisluchtige meid zoekt idem jongen (of meid) 28-32jr voor volgende droomreis!
Zelf ben ik 27 jaar (bijna 28) en op zoek naar mijn ideale travelmate! Helaas zitten mijn vrienden in een ander vaarwater wat betreft reizen (geen geld / gaat met vriend / etc). En ik dacht: hoe leuk is het om een reis met een jongen te maken! Het maakt de reis net even anders dan met een meisje en sommige dingen zou ik toch sneller ondernemen met een jongen erbij dan met 2 meiden. Maar uiteraard vind ik het ook erg leuk om in contact te komen met leuke dames om mee te reizen. Ik houd van een goede combi van cultuur, natuur, strand, stad, mooie foto’s maken en unieke souvenirs vinden!
Ik zou graag in november 2015 3 a 4 weken naar 1 van onderstaande bestemmingen gaan:
- Zuid-Afrika & buurland zoals Namibie
- Suriname
- Peru
- Costa Rica / Panama / Nicaragua
- India & Nepal
- Mexico
November ligt niet vast, maar het is wel een maand waarin het klimaat in bovenstaande landen aangenaam is en de kosten niet te hoog. En we hebben dan nog even tijd om te sparen ![]()
Ik ben zelf al in Australie, Thailand, Maleisie, Singapore en Amerika geweest, dus nu is het tijd voor andere continenten!
xx Marit