reizen voor onbepaalde tijd

Hallo allemaal,

mijn naam is Daan en ik ben 25 jaar oud. Ik ben van plan hier alles achter me te laten, mijn tas te pakken en voor onbepaalde tijd de wereld te gaan verkennen. Dit wil ik zonder al te veel geld dmv liften, lopen, werken en we zien het wel gaan doen.

Voor nu ia het plan ongeveer begin 2018 vanuit nederland richting het oosten gaan en vanuit daar verder kijken ik ben hierin nogal flexiebel en aangezien ik lekker vrij wil reizen en het overal erg mooi is heb hierin nog niet veel gepland.

Ik ben op zoek naar een avontuurlijk en positief ingesteld persoon van ongeveer dezelfde leeftijd. Of je een man of vrouw bent vind ik niet zo interresant. Kun jij je hierin vinden laat een berichtje achter en misschien spreken we elkaar snel.

Mvg Daan

Hoi Daan,

Mijn naam is Wouter 21 (bijna 22) jaar oud, en ik woon in Apeldoorn (Gelderland).
Ik ben momenteel bezig met een opleiding Engineering, en na dit jaar heb ik als het goed in mijn propedeuse binnen.
Mijn bedoeling is om volgend jaar eerst een half jaar te gaan werken, ongeveer tot en met februari, daarna wil ik 6 maanden gaan backpacken in oost Europa.

Mijn bedoeling is om vanuit Nederland te gaan liften tot Servië en dan lopend door Kosovo, Albanië, Griekenland en dan omhoog door Macedonië, Bulgarije, Roemenië, Moldavië en eindigend in Oekraïne. De weg terug wil ik dan of liftend of met de trein of met het vliegtuig doen. (ligt aan de tijd!) ofwel veel ligt voor de reis nog open.

Net zoals jij ben ik nog opzoek naar een reisgenoot die het leuk vindt om lowbudget (levend op rijst, water en plaatselijke groenten) mee te gaan op deze trip. Het is hierbij mijn bedoeling om in het wild te overnachten en zelf te koken, spullen (zoals leger Slaapzak, Rugtas etc.) kunnen eventueel van mij geleend worden!

lijkt het jou leuk om met mij mee te gaan? ik hoor graag van je!
Wouter

Dit is ongeveer de route die ik wil afleggen, rajah niet perse de route maar eerder de landen. (de volgorde maakt mij niet uit) :varen:

Rood = Heenweg (Liften)
Blauw = Hiken/Lopen/Wandelen en misschien kleine stukjes liften
Groen = Terugweg (Kan ook via Afrika, Amerika of Australië wat mij betreft) :biggrin: