Reizen voor onbepaalde tijd

Hallo,

Mijn naam is rogier 22 jaar oud en kom uit vorden. (Gelderland) gezien mijn contract over 2 maanden afloopt en het vinden van een nieuwe baan niet echt wil lukken zou ik graag willen gaan reizen voor onbepaalde tijd.
Het idee wat ik in mijn hoofd heb is om simpelweg de tas in te pakken en te gaan. Het liefst zo lang mogelijk en zoveel mogelijk van de wereld te gaan zien.
Dit door middel van liften, werken en verder reizen.

Wanneer: vanaf Juli 2017 tot …
Waarheen: overal waar we kunnen komen

Ik zoek een dame of heer tussen de 18 en 30 jaar

Het idee is wel om een klein beetje geld achter de hand te houden voor het geval dat.

Iemand met dezelfde of ongeveer dezelfde plannen?

Ik zie jullie reactie graag tegemoet

Groetjes,

Rogier

Hallo Rogier,

Ik ga vanaf juli 2017 ook voor onbepaalde tijd reizen maar ik heb wel al, in grote lijnen, een reisplan. Wat vind je ervan om in Zuid-Amerika (Colombia) te beginnen en dan naar beneden te reizen?

Hoi Rogier,

Mijn naam is Wouter 21 (bijna 22) jaar oud, en ik woon in Apeldoorn (Gelderland).
Ik ben momenteel bezig met een opleiding Engineering, en na dit jaar heb ik als het goed in mijn propedeuse binnen.
Mijn bedoeling is om volgend jaar eerst een half jaar te gaan werken, ongeveer tot en met februari, daarna wil ik 6 maanden gaan backpacken in oost Europa.

Mijn bedoeling is om vanuit Nederland te gaan liften tot Servië en dan lopend door Kosovo, Albanië, Griekenland en dan omhoog door Macedonië, Bulgarije, Roemenië, Moldavië en eindigend in Oekraïne. De weg terug (geen idee tot hoever ik kom) wil ik dan of liftend of met de trein of met het vliegtuig doen. (ligt aan de tijd!) ofwel veel ligt voor de reis nog open.

Net zoals jij ben ik nog opzoek naar een reisgenoot die het leuk vindt om lowbudget (levend op rijst en water) mee te gaan op deze trip. Het is hierbij mijn bedoeling om in het wild te overnachten en zelf te koken, spullen kunnen eventueel van mij geleend worden!

lijkt het jou leuk om met mij mee te gaan? ik hoor graag van je!
Wouter