Vlotte reisgenoot gezocht!

heey,

Ik ben een meisje van 19 jaar en zoek een reisgenoot.
Kben opzoek om nieuwe mensen te leren kennen.

Liefst een reisgenoot tussen de 18jaar en de 30jaar.
Iemand dat houd van genieten maar ook van dingen bezoeken.
Een vlot, scociaal persoon.

Bestemming onbekend en periode ook.

Moest je interesse hebben laat mij iets weten.

Hallo,
ik ben een jongen van 18 uit Antwerpen en ben van plan om volgende week (zo rond 2-3 september) te gaan liften naar Zuid-Frankrijk (en dan hopelijk nog wat verder). M’n plan is om zo weinig mogelijk vast te leggen op voorhand, leuke steden/dorpen bezoeken, op strand liggen, feesten, mensen leren kennen, … momenteel alleen, maar als het je wat zegt, laat het me weten!:zon02:
groetjes Simon

Hoi,

Ik ben iris, 22 jaar en wil in februari 2012 voor een paar maanden naar zuid oost azie gaan. Wil graag naar Laos, Cambodja en Vietnam.
Lijkt je dat wat?

Groetjes

hey,
in de maand september is het moeilijk om verlof te krijgen. vanaf 2012 kan dat makkelijker maar niet voor een paar maand.
Dat is onmogelijk met mijn werk.
heb je nog iemand gevonden?

groetjes

hey,

Door mijn werk kan ik geen maanden vrij krijgen.
Enkele weken zou wel lukken, maar dat is te kort voor een rondreis denk ik

groetjes

hey Livia,
Ik ben van plan om in de zomervakantie van 2012 naar Nieuw-Zeeland te gaan. Omdat ik HBO doe zit ik nog vast aan de zomervakantie. Ik wil dan wel zo lang mogelijk gaan, maar dit zal dan ongeveer een maand zijn.
Ik wil daar gaan backpacken en zo weinig mogelijk verplichtingen hebben, omdat we die al genoeg hebben als we thuis zijn. Ik ben nog niet buiten Europa geweest, maar ben wel van plan om de komende jaren veel te gaan reizen. Nieuw-Zeeland is wel gelijk ver weg, maar het trekt me erg omdat ze daar gewend zijn aan toeristen en omdat ik gewoon in het Engels kan communiceren.
Ik ben 18 jaar woon vlakbij Rotterdam. Ik vind mezelf zeker sociaal en dat hoor ik ook vaak van andere, dus dat zit denk ik wel goed!

Wat wil jij voor vakantie? En waar ben jij al geweest?