Reisgenoot gezocht

ik ben een jongeman van 24jaar maar wel van antwerpen(belgie).en ik ben op zoek naar een 2de persoon voor mee op reis te gaan.naar waar speelt geen rol mag het noorden zijn of zuiden onder de zon.ik ben wel wat cultureel aangelegd dus zon,niks doen en cultuur is perfect.wie zich ook aangesproken voelt reageer dan maar. juliusempire@hotmail.com

Dag, dat is toevallig, ik ben ook 24 en woon in de Provincie Antwerpen.
Wil er in december een weekje tussenuit.
Heb appartement geboekt van 15 t/m 22 december. Vlucht/reis nog niet geboekt.
Wil daar in ieder geval op pad gaan naar interieurbedrijven en dingen regelen om er over een paar maanden naartoe te verhuizen.

Maaaaaarrrr… wil natuurlijk ook graag de streek verkennen!

Groetjes…

van Dimfy
dimf@telenet.be

Hoi,

Deze Nederlandse dame is nog op zoek naar een gezellige reisgenoot om Fort Lauderdale en de rest van Florida ‘onveilig’ :wink: te maken.
Mijn ticket is reeds al geboekt, 2 november vlieg ik erheen.
Heb je misschien interesse om er samen met mij een leuke vakantie van te maken?

Bea

hey

sorry maar kan pas in 2008 terug op reis heb geen verlof meer voor dit jaar

sorry maar kan pas in 2008 op verlof gaan

he wat jammer, nou misschien dat we in 2008 nog eens meeten :wink:

hey:dag:, ik ben Sophie 18jaar uit Leiden/Den Haag, Nederland en het is mijn droom om een keer naar New York te gaan.Zou jij dat willen in zomer2008?

laat maar wat horen als je interesse hebt! via msn of email: [EMAIL=“soofjuuhh_30@hotmail.com”]soofjuuhh_30@hotmail.com

groetjes,
Sophie

heej scooter, ik ben van plan half januari naar nieuw zeeland te gaan, ben nu een beetje research doen en een bedrag sparen, ik wil daar een jaar blijven, maar misschien wil je een periode mee gaan? 17 november ga ik naar een beurs waar ik denk ik ook ga boeken!

ik wil naar New York!!! geen nieuw zeeland.

ja maar er staat ook heej scooter :wink::disgust: