Heey iedereen, mijn naam is Rick, 22 jaar en ik woon in Zeeland.
Ik ben hier omdat ik opzoek ben naar een reisgenoot, het liefst een vrouwelijke, die bereid is om met mij op verschillende trips en reizen mee te gaan!
Ik begin mijn studie pas in september 2008 en dus heb ik nu een jaar de tijd om er lekker tussen uit te gaan.
Ik ben in voor stedentrips, verweg vakantie’s en roadtrips.
Mijn lijstje met landen en steden die ik graag wil zien zijn als volgt:
De V.S , met steden als NYC, Miami, LA, Philidelphia enz.
Canada, Noorwegen, Zweden, Italie, Ijsland, Antartica, Dubai.
Als je hier ook graag heen wilt maar net als mij geen persoon kunt vinden uit jou omgeving om met jou mee te gaan, dan is dit miss een oplossing.
Het moet uiteraard wel goed klikken tussen ons, dus daarom kunnen we van ten voren altijd even chatten, bellen en/of afspreken.
Ik wil graag meer van de wereld zien en dat is misschien wel zo leuk om dat te delen met een ander persoon :zon02::slywink:
Je kunt me altijd even mailen of toevoegen op de messenger.
p.s. : Laat je niet afschrikken door mijn lijstje, als je zelf een leuk land of leuke plaats weet zeg het me dan. :hihi:
groetjes Rick
rickvanhattum@hotmail.com
Hey Rick, Ik wil wel graag met je mee naar USA en Dubai maar de rest niet. Ik heb juni, juli, augustus 2008 vrij om te reizen! Ik ben Sophie, 18 jaar en woon vlakbij Leiden en ik zou dan jouw vrouwelijke reisgenote kunnen zijn als het natuurlijk klikt. stuur me maar een email of voeg me toe op msn: [EMAIL=“soofjuuhh_30@hotmail.com”]soofjuuhh_30@hotmail.com!!
laat maar wat horen als je het wat lijkt. groetjes, Sophie
hee Rick,
ik ben Simone, 19 jaar.
Ik wil graag vanaf augustus of september…
ongeveer een heel schooljaar naar Zuid Amerika
(zodat ik volgend jaar gewoon weer kan instromen)
Ik zal dan graag in Brazilie beginnen omdat een vriendinnetje van mij hier woont die ik al bijna 2 jaar niet heb gezien. En dan vervolgens helemaal naar beneden willen trekken… of met een kronkel dat ik ook nog bovenin kom en eventueel een stukje midden amerika erbij.
Ik weet niet of dit land je wat lijkt…
liefs