Ik ben Rick, 21 jaar en kom uit Den Haag.
In het dagelijks leven ben ik derdejaarsstudent Elektrotechniek aan de Haagse Hogeschool.
Omdat ik daardoor dus afhankelijk ben van schoolvakanties, zou ik graag in de komende voorjaarsvakantie of misschien wel in de zomer een reisgenoot (m/v) vinden die een reisje met me wilt maken.
Ik ben voor veel bestemmingen in, ergens in Europa, maar ook iets verder, Azie of Amerika. Als er maar veel te zien is. Geen relax vakantie, maar een actieve vakantie, cultuur en natuur. Af en toe en dagje relaxe is niet erg, af en toe een beetje stappe of shoppe is ook niet erg, is zelfs leuk, beetje afwisseling Exacte bestemmingen weet ik nog niet, kan nog alle kanten op.
Nou ja ik hoop dat iemand zich vind in mijn soort vakantie en hoop dus dat er iemand reageert
Klinkt interessant! Ik kom uit België, wij hebben een andere voorjaarsvakantie dan jullie. Maar in de zomer heb ik wel twee maanden vakantie!
Ik ben 22 jaar, ik studeer economie en werk halftijds als leerkracht informatica in het middelbaar onderwijs. Ik reis enorm graag, dus ieder voorstel is welkom!