Reisgenoot Zuidoost Azie

hey!!

ik ben Rick, 22 jaar en kom uit Breda. ik heb in de zomer mijn diploma gehaald (commerciele economie) en wil eerst eens wat van de wereld zien, voor ik volgend jaar weer ga studeren op de Universiteit.
24 januari vertrek ik richting Azie. ik heb een ticket naar Kuala Lumpur en wil vanuit daar langs Maleisie, Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam voor 2 maanden…

eind maart ga ik dan nog voor 1,5 maand naar Australie toe. verder heb ik nog helemaal geen concrete plannen gemaakt… dus alles staat nog open.

het lijkt me leuk om een reismaatje te hebben die ook dezelfde landen wil bezoeken en veeeeeel wilt zien. het is de eerste keer dat ik mijn grote rugzak inpak om een flinke reis te maken :wink:

mocht je het leuk lijken om een stukje mee te reizen dan hoor ik het wel.

groetjes rick

Rick!

Tof dat je gaat reizen! Ik ben op dit moment op Borneo en ben al bijna vier maanden op reis! Ik zoek ook een reisgenoot tot acht maart en tot die tijd wil ik ongeveer het zelfde doen. Ik kan rond de 28e in Kuala Lumpur zijn!

Mijn emailadres is: pvliscool@hotmail.com. Mijn reisweblog: petervl.reisdagboek.net

Zelf ben ik 19 jaar en kom uit Groningen. Net mijn vwo afgerond en nu een jaartje reizen. 8 Maart vlieg ik naar Sri Lanka en ga ik met mijn zus door India en Nepal trekken!

Laat me weten wat je plannnen zijn!