Reisgenoot Zuid-Oost Azie, eind 2010/ begin 2011

Ik ben Erik 26 jaar, ik heb een fulltime job en studeer daarnaast. Mijn bedoeling is om in December/ Januari te vertrekken richting Zuid- Oost Azie voor een periode van 6 tot 10 weken. Met oog op rondreizen door Thailand, Cambodja, Vietnam, Laos en eventueel Maleisië

Ik heb verder al wel een paar ideetjes, maar nog alle mogelijkheden open staan. Heb eerder al rondgereist door Midden en Zuid Thailand wat zeer goed is bevallen!

Heb jij ongeveer hetzelfde idee om te gaan doen? Dan zou het misschien wel gezellig zijn om samen te gaan.

Groetjes

heey erik! ik ben jop, 19 jaar en ben op zoek naar een kerel die dezelfde plannen heeft als ik! jij komt behoorlijk goed overeen met het plaatje behalve dat jij iets eerder weg zou willen.

ik heb twee meiden op internet gevonden die dezelfde plannen hebben als ik, en hebben al beste plannen gemaakt, maar het lijkt me wel chill om ook een kerel mee te hebben, als je begrijpt wat ik bedoel… ik ben opgegroeid met twee zussen dus ben wel wat gewend, maar alsnog chill om een kerel in het gezeldchap te hebben!

ik heb zelf ook een bericht geplaatst die je hier kan lezen: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=100595

is de vertrektijd een big-deal voor jou? of kan het ook een maandje later? ik zit aan een bepaald budget vast dat ik voor vertrek moet verdienen om drie maanden daar rond te komen, en heb bij een vertrek in december dus te weinig tijd/geld…

laat ff wat horen, dan kunnen we miss brainstormen over plannen etc!

ciao!