Reizen van de Kilimanjaro naar de victoria watervallen vanuit Tanzanie via Zambia, malawi en mozambique!

Tanzania bedoel ik in mijn onderwerp haha

Goedenavond,
Ik heb een aantal interessante vragen en antwoorden van andere gelezen, alleen zijn sommige berichten wel al wat ouder…
Bij deze dus een eigen oproep aan jullie!

Wij willen graag met zijn tweeën een reis gaan maken door oost Afrika.
Kilimanjaro willen we in principe als eerste gaan beklimmen (7dagen), en daarna gaan reizen (liefst richting de 21 dagen). Eindigen of eventueel beginnen bij de Victoria watervallen is wel een must!

We zouden graag gedeeltelijk met een groep rondtrekken, vooral in het begin, maar daarna ook wel minimaal 5 dagen alleen met een jeep een bepaalde afstand afleggen en bovenop de jeep slapen. Veel kamperen om de prijs beetje betaalbaar te houden is leuk, en lijkt me ook wel weer gezellig ook met een groep te zijn en allemaal samen te koken etc!

Kennen jullie goede reisbureaus of gidsen die aan te raden zijn? En wat zijn de do’s en dont’s tegenwoordig?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Mvg R & R

Hoi Raeem,

Je mag altijd contact met me opnemen. :wink:

Leuke plannen! Ik heb zelf ook de Kilimanjaro beklommen via de Machame route. Supermooi! Wanneer zou je dat willen doen?

Je zou daarna even kunnen uitrusten op zanzibar of bij dar. Vervolgens naar selous en zo naar Malawi. Kijk eens bij G-adventures of Intrepid voor internationale groepsreizen.

Je kan er voor kiezen om stukken met de bus of trein te doen om de prijs te laten zakken. Jeep huur je dan voor de gamedrives.

Kortom, heel veel keuze!

Veel plezier bij het uitstippelen van een route.

Groeten,
Kim