Reizen, reizen en nog meer reizen.

Hoi!

Dit is allemaal een beetje nieuw voor mij, op dit gebied ben ik een amateur zeg maar.
Maargoed, ik ben dus gestopt met mijn studie in Amsterdam. Het was niet echt mijn ding. Het was wel leuk geweest hoor! Maar ik zoek het liever in de fotografie en videografie kant. Nu ben ik dus al opzoek naar een nieuw studie logischerwijs, maar voordat ik die studie wil ga starten moet ik van mijzelf eerst even een doorgewinterde wereldreiziger worden, met een baard. Nee geintje hoor, ik ben wel een meisje. Maar bij het woord ‘wereldreiziger’ moet ik altijd aan een baard denken. raar.
Oké, to the point. Ik ben opzoek naar iemand die een beetje in hetzelfde schuitje als ik zit. Die weg wilt gaan rond het jaartal 2017, als de ‘winter’ hier begint. Dan hoop ik namelijk genoeg geld te hebben en meanwhile kunnen wij elkaar dan lekker leren kennen, vragen naar het hoofd gooien en kijken of die broodnodige ‘klik’ daadwerkelijk bestaat.
De landen waar ik elke dag op google zijn Nieuw-Zeeland, Australie, Thailand, Vietnam, USA (Washington, Arizona etc. Grand Canyon blabla), Canada, ook leuk! Fiji lijkt me gewoon wel geinig, maar geen must. Beetje duur misschien ook hè denk ik. Landen waar mooie natuur, bergen en breathtaking omgeving is. Grote steden trekken mij minder, ook wel interessant opzicht. Maar na een dagje NYC heb ik het wel weer gehad denk ik. Niet dat ik er ooit geweest bent.
Maar dat zijn dus de landen waar ik zo zo zo graag heen wil! Alleen heb ik niet echt een vriend(in) die mijn reisbuddy wilt zijn.
Please stuur mij een mailtje of ook zoiets van plan bent, zou zo cool zijn he.

Liefs!
Lotte

Hoi Lotte, welkom op Wereldwijzer! Je kunt het beste een oproep plaatsen in ons Reisgenoten forum.