Ik ben wendy en 24 jaar oud. Momenteel ben ik hard bezig met afstuderen en hoop ik eind juni mijn diploma binnen te halen. Daarna wil ik graag gaan reizen, en zit te denken aan australie en nieuw-zeeland.
Ik wil veel van de landen zelf gaan zien en hier en daar feestjes mee pakken om het echte leven te leren kennen daar.
Ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen en houd van gezelligheid.
Het lijkt mij leuk om dit avontuur samen met iemand anders aan te gaan. lijkt dit je wat dan hoor ik graag van je en kunnen we misschien samen kijken wat we kunnen plannen samen.
ik ben Janita 22 jaar oud, en gediplomeerd cardiologie verpleegkundige. ik wil heel graag naar Nieuw Zeeland, en heb al 6 weken vrij op mijn werk voor Januari/Februari 2012 (daar hoogseizoen)
ik wilde met een groep mee, omdat helemaal alleen me niet zo trekt. maar dat is zo ontzettend duur. nu ben ik ook op zoek naar een maatje om mee samen te gaan en zo ook meteen de kosten wat te drukken.
als je interesse hebt, hoor ik graag van je.
Bedankt voor je reactie, leuk!!Ik heb je ook even een privébericht gestuurd!
Ik zelf zit er wel aan te denken rond november weg te gaan. Maar moet ook even kijken hoe het zit met mijn afstuderen natuurlijk maar goed ik doe mijn best:)!!!
zullen we anders even gaan mailen?!is misschien wat handiger en kunnen we elkaar wat beter leren kennen.