Ik zal me eerst eens voorstellen. Ik ben 20 jaar en studeer in Eindhoven. In juni ga ik afstuderen en daarna zou ik graag eens wat van de wereld gaan bekijken. Nieuw-zeeland lijkt me een super bestemming (mede omdat ik daar verre familie heb wonen), met eventueel een uitstapje naar australië.
Ik zit te denken om rond oktober of november te vertrekken.
Lijkt het je wat, of heb je andere suggesties? Dan hoor ik graag van je!
He Annelies.
Ik ben in juni ook klaar met mijn opleiding en wil voor dat ik ga werken/doorstuderen eerst van de wereld hebben gezien.
Net zoals jou heb ik familie wonen in N-Z en AUS.
Ook ik zit te denken om in sept/okt te vertrekken. Het gaat hier om denken. Ik weet namelijk nog niks zeker en heb helemaal nog niks gepland.
Heb jij al wat ideeen hoe je dat gaat uitvoeren? En is het je eerste keer dat je zo`n verre reis maakt?
Voor mij wel. Oja ik ben 20 hou van sport enne ja verder… uitgaan, relaxen… btje cultuur snuiven ben ik ook niet vies van.
ik vertrek iets later dan jullie, nl januari 2007. hoelang willen jullie gaan rond trekken in NZ? voorlopig heb ik nog geen reismaatje gevonden. misschien kunnen we ginder wel eens afspreken?
Hey!
Aangezien ik eerst nog wat geld bij elkaar wil sparen ga ik eerst wat werken na mijn studie. Dus mijn plan is iets verandert. Ik wil zeker nog een keer die richting op, maar denk dat dat op een later tijdstip gaat plaatsvinden. Het tijdstip moet ik nog bepalen.
groet,
annelies
hey mensen!
Ik ben 22 en zie hier allemaal leuke plannen…
Ik ben ook opzoek naar een reisgenoot maar mijn plan is om in Austr. of N-Z te beginnen en dan verder te trekken naar Azie. Uiteindelijk wil ik met de Peking Express naar Moskou en dan weer naar huis. Ik wil ook ongeveer in okt weg (voor 9 mnd). Mijn vraag is of jij/jullie verder nog plannen hebben of dat het bij N-Z of Austr. blijft? Ik ben benieuwd!
haaj, mijn plan is zoizo (vanaf januari 2007) minstens 3 maanden NZ maar het zou kunnen dat ik ook nog een bezoekje aan australië breng. azie staat ook nog wel op mijn droomlijstje maar dat is voor véél later.