Reisgenoot Wereldticket VS/ZA/AU/NZ

Hoi allemaal!

Ik ben Tirza, 21 jaar en over ongeveer een maand hopelijk afgestudeerd! Aankomend jaar wil ik gedurende een aantal maanden meer van de wereld gaan zien. Geïnspireerd door verschillende wereldtickets die onder andere via organisaties als Kilroy worden aangeboden ben ik van plan om in een aantal maanden meerdere vette bestemmingen aan te doen.

Omdat mijn vrienden door studie, geld of motivatie helaas niet met mij mee kunnen/willen ben ik op zoek naar leuke, spontane en avontuurlijke reisgenoten die samen met mij dit avontuur aan willen gaan.

Ik heb nog geen concrete plannen qua vertrekdata, reisduur en bestemmingen. Wel weet ik dat de VS, Zuid-Afrika, Australië en Nieuw-Zeeland sowieso niet mogen ontbreken!

Sounds good? Stuur me dan snel een berichtje!

Groetjes,

Tirza

Heey!

Ik ben Steffi, 22 jaar. Over een kleine maand studeer ik normaal ook af. Ik wil persoonlijk zelf ook enkele maanden de wereld gaan zien! Persoonlijk ben ik een beetje bang om alleen te vertrekken. IK ben momenteel een weekje thuis van 4 maanden erasmus, persoonlijk kan ik niet wachten om opnieuw te vertrekken.

Laat maar iets weten!

Veel liefs
Lemmens Steffi