Heb mijzelf net aangemeld op deze site omdat ik op zoek ben naar een reisgenoot. Dit kan voor de gehele reis zijn of een deel van de reis. Ik heb nog niks gepland en sta dus eigenlijk open voor alles. Ik ben van plan om begin 2016 te vertrekken (kan nooit te vroeg zijn met plannen) maar ook daar ben ik vrij flexibel in. Ik ben er nog niet over uit hoe lang ik weg zou willen gaan maar waarschijnlijk 1 jaar. Graag zou ik Noord-Amerika, Centraal Amerika, Zuid Amerika en Azie willen bezoeken. Ook Australie en Nieuw-zeeland zou ik hier aan toe willen voegen maar dit zou ik als laatste willen doen aangezien ik nog mijn tweede working holiday visa heb en dus een jaar in Australie wil verblijven.
Mijn naam is Anna en ik ben 20 jaar, 21 op het moment van vertrek (ik gedraag me als een meer volwassen persoon, mocht mijn leeftijd mensen afschrikken). Zelf heb ik een jaar in Australie gewoond op mijn 18e. Ik ben een vrij makkelijk en flexibel persoon en mijn interesses zijn heel breed als het aan komt op reizen. Paar dagen rondhangen op het strand, plekken bezoeken, tours/excursies, activiteiten etc.
Als er iemand geinteresseerd is, hoor ik het graag!
Ik ben Maya, 22 jaar en ik zat met het idee om er een half jaar of jaar (of langer of korter…) op uit te trekken.
Ik dacht eerst aan vrijwilligerswerk in Peru. (op de plaats waar ik mijn stage twee jaar geleden heb gedaan) en dan door te trekken naar Mexico.
Ik ben nu volop aan het zoeken naar iemand om mee te gaan; Ik zat eerst met het idee om in augustus of september te vertrekken. Maar heb geen haast.
En denk jij dat dat lukt om alles te doen in 1 jaar?? (Noord-Centraal en Zuid-Amerika en Azie en Australie en Nieuw-Zeeland?)
Klinkt wel leuk!
Zouden we eens kunnen afspreken om te zien wat elkaars plannen zijn?
Mijn naam is Vicky, 25 jaar en ik ben van plan om rond November 2015 te starten met mijn wereldreis, ik zou graag in Azie willen beginnen. Vliegen op Singapore, dan Bali, Sydney, Fiji, La en dan New york. En daar tussendoor een hele hoop reizen. Uiteraard kan ik de reis ook omdraaien.
Maar ik ben dus ook op zoek naar leuke meiden waarmee ik deze reis kan maken.
Uiteraard kan je ook stukjes meereizen als je dit leuker vind.
Wanneer je dit aanspreekt, stuur je dan een berichtje
Ik ben een 26 jarige jongen uit het zuiden van Nederland. Ik ben van plan om vanaf juni/juli dit jaar op reis te gaan. Deze reis zal beginnen met een aantal maanden werken in Canada om vervolgens via Amerika af te zakken naar Colombia en vanaf daar mijn reis door Zuid-Amerika te starten. Waarschijnlijk zal mijn reis door Zuid-Amerika begin 2016 van start gaan, misschien kunnen we hier het een en ander combineren.
laat maar weten als je interesse hebt en/of meer wil weten.