Reizen Peru, Ecuador, Bolivia jan/feb 2009

Hola!

Ik ben Marije, een 21-jarige studente die per november (waarschijnlijk) vrijwilligerswerk gaat doen in Peru! Ik heb hier echt superrrveel zin in, maar alleen is toch maar alleen dus ik vroeg me af of er nog iemand in deze periode in Cusco, Peru zit?
Bovendien wil ik natuurlijk niet alleen werken maar ook veel van het land en de landen eromheen zien. Vandaar dat ik me afvroeg of iemand in jan/ feb plannen heeft om in deze omgeving te gaan reizen?

Groetjes, Marije

hahaha ik mag aannemen dat je jan/feb 2010 bedoelt?:smiley:

Je hoeft niet bang te zijn dat je alleen zit wanneer je vrijwilligerswerk gaat doen, het is daar net een Nederlandse kolonie in Cusco, zoveel studenten zitter er. Als er eenmaal zit dan vind je misschien iemand die samen met je wilt reizen.

Frank

Goed om te horen! Zal ook vast wel goed komen :slight_smile:

Bedoel natuurlijk 2010 inderdaad haha! Dom dom dom!

Hoi Marije,

Ik heb plannen om in februari vrijwilligerswerk te gaan doen in peru voor 2 maanden. Daarna ga ik rondreizen naar Bolivia, Argentinie en Brazillie. Tot wanneer ben je in Zuid-Amerika?

Groetjes

Waarom heb je gekozen voor Cusco, Peru? Ik ben waarschijnlijk ook van plan om vrijwilligerswerk te doen in Zuid-Amerika maar heb geen idee waar…?

Groetjes,

Michelle

Same here! Ben van plan om eind oktober te starten in Peru en dan over land via Bolivia en Chili naar Argentinie. Wil in principe tussendoor ook wel een tijdje vrijwilligerswerk doen. Iemand nog goede tips?

jazeker!!
Kijk eens op : http://www.vrijwilligerswerkinhetbuitenland.nl/
Staat vol met informatie heb ik net ontdekt!

Greetz

Kijk eens op
www.hetanderereizen.nl

Ik heb zelf als vrijwilliger gewerkt bij www.centro-nanta.org.
Een geweldige organisatie die zich inzet voor werkende kinderen in Sucre, Bolivia. Ze kunnen altijd vrijwilligers gebruiken, of je nu komt voor een paar weken of een paar maanden. Je betaalt geen hoog inschrijfgeld zoals bij veel organisaties en kunt zelf meedenken over je taken. Eind november ga ik weer voor ze werken omdat ik er voor langere tijd ga wonen. De website om je op te geven als vrijwilliger is nog in de maak, dus voor meer info gewoon ff mij een berichtje sturen of kijk op mijn weblog voor contactinfo.

hey hey!!

Wat een leuke plannen allemaal. Ik kan helaas niet langer dan 6 weken weg…maar heb wel veel interesse in samen rondreizen in zuidamerika, dus misschien dat dat bij iemands interesses past, wil ook wel vrijwilligerswerk doen en die combinatie met lekker veel zien lijkt mij super!! Heb ik ook in de VS gedaan!!

Greetz