Reizen oktober/november 2011 weg

Hoi,
Over drie weken gaat mijn ontslag in en wil ik gaan rondreizen, alleen heb ik nog geen goed idee waarheen. Ik zit te denken aan zuidoost azië (Maleisië, Singapore, Thailand), maar ook Noord Amerika trekt mij en zelfs in Europa blijven lijkt mij wel wat (Zuid-Europa en Oost-Europa).
Ik zit er wel een beetje tegen op om alleen te gaan, vandaar mijn oproepje. Ik ben een vrouw van 20 jaar, ik woon in A’dam, en heb in principe tot septemer 2012 de tijd. Ik heb ook wel aardig wat gespaard, maar ik sluit werken in het buitenland niet uit.
Ik zoek iemand die ook rond eind oktober/november weg wil gaan en ook liever niet (vooral in het begin) in z’n uppie is. Ik hoor ook graag de reisplannen van anderen, ik sta eigenlijk overal voor open.
Groetjes

Hoi Cookie,

Ik heb dit jaar niks te doen naast werken en zou graag voor langere tijd weggaan.
Ik ben 19 jaar (in december 20) en wil volgend jaar biologie studeren.
Voordat ik aan die zware studie begin wil ik graag wat van de wereld zien.

Ik heb nooit echt gereisd en sta dan ook open voor verschillende plekken, ook Europa, maar het liefst Azië.
India trekt mij heel erg door de vele verschillende culturen en geloven.
Het reizen wil ik graag low-budget, veel van de natuur en culturen zien en met iemand of een groep samen rondtrekken.
In principe kan ik elk moment hier weg, dus de periode maakt mij niet veel uit.

Op wat voor manier wilde je gaan reizen?
En wil je wat meer luxe en relaxen of rondtrekken?
Heb je al plannen gemaakt?
Ben benieuwd!

Greets, Esther