reizen met de trein in india

Wij gaan in november naar india en willen met de trein reizen van mumbai naar goa. Nu heb ik inmiddels gevonden dat ik de trein kan boeken via cleartrip. Alleen snap ik niet waar ik kan aanklikken dat we met twee personen zijn. Ik kan maar steeds 1 kaartje kopen. Nu kan ik dat natuurlijk twee keer doen maar we willen natuurlijk bij elkaar zitten. Wie heeft hier ervaring mee? En die klasses ? Ik neem aan hoe duurder hoe beter maar hoe goed of hoe slecht is 3 of 2 tier???

Heel erg bedankt voor je antwoord!!:dag:

Hallo,

Nog een vraagje,

Als je een account aan moet maken dan schijnt het dat je je telefoon nummer moet geven. Nu sturen ze de code naar dat telefoon nummer maar niet naar het nederlandse nummer maar naar het indiaase nummer. Ze vergeten dus het 0031 nummer. Klopt dit of heb ik het verkeert begrepen.Als dat zo is kun je toch nooit inloggen???

Groetjes Marion

Je kan in principe enkel registreren met een Indiaas mobiel nummer. er is echter een manier om dit te omzeilen via e-mail. voor een gedetailleerde omschrijving hoe je dit moet doen, ga eens kijken naar onderstaande link.
Je vindt hier tevens de hele uitleg over de verschillende klasses in de Indiase treinen.

1 like